Rijbroek op maat laten maken?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Letizia

Rijbroek op maat laten maken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-04 20:32

Ik heb dus een groot probleem met rijbroeken, alle dames maten zijn te groot, slobberen rond m'n benen (en ik heb ze allemaal geprobeerd bij ons in de ruitersportzaak) en de kindermaten zijn weer net iets te klein, deze ziiten te strak om m'n buik, ik heb maar een winterrijbroek (maat 170) en deze zit eigenlijk te net te strak rond m'n buik als hij net gewassen is, dus niet echt lekker, nu dacht ik, als ik nou een rijbroek maat 34 koop, deze is dan goed bij m'n buik maar te lang en te los bij m'n benen, zou een goede naaister deze dan fatsoenlijk op maat kunnen maken, of word het dan lelijk, iemand hier ervaring mee?

IlsjePilsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 20:49

Ik denk dat een goede naaister dit zeker netjes korte kan maken voor je.
Mijn tante is coupeuse en als ik zie hoe mooi zij dingen kan aanpassen, dan denk ik dat een rijbroek korte maken geen probleem zal zijn.

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-04 20:54

en smaller bij de benen?

IlsjePilsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 21:03

Dat denk ik ook wel.
Hier in de buurt hebben we allemaal naai-ateliers, hebben jullie misschien ook zoiets?
Ik zou als ik jou was er heen gaan en uitleggen wat je wilt (neem desnoods een rijbroek mee om te laten zien) en vraag of ze dat kunnen?

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-04 21:06

Ga ik doen, thanks voor de tip Haha!