Ik zat net op een site te kijken en daar was een Belgisch trekpaard te koop en daar kon je een Belgenzadel bij krijgen. Helaas zat de man er zonder zadel op. Hebben jullie misschien ooit hiervan gehoord of hebben jullie foto's ervan?
Groetjes [***]
pmarena
Geplaatst: 19-12-04 13:00
Ik neem aan dat het gewoon om een HEEEEL BREEEED zadel gaat dan... zal vast geen boomloos zadel zijn of een afwijkend iets , maar gewoon een erg breed standaard zadel
het zadel is niet echt afwijkend van andere zadel, het zadel is gewoon wat breder, ze zijn er niet zo heel veel te krijgen volgens mij
Morrie
Geplaatst: 19-12-04 17:25
ze zijn volop te krijgen, in Duitsland en in Nederland bij Dred de Smet in Terneuzen, die maakt en verkoopt alles speciaal voor Belsen en andere paarden met een hoog tank-gehalte.
Het zadel is niet gewoon wat breder, maar fors groter en breder dan de zadels die je hier dagelijks langs ziet komen. Ik heb er eentje gehad, maar vond hem niet lekker liggen op mijn Noriker en hen hem weer verkocht. Ik rijd nu met een boomloos Barefoot zadel, maar daar moet je maar net voor willen kiezen
felicity
Geplaatst: 19-12-04 18:52
Wij hebben een shire op stal en die word gereden met een kunststof zadel. Met een brede boom.
sandr0
Geplaatst: 21-12-04 11:14
als je op marktplaats een advertentie op speurt van interhippique ( ik dacht ook onder belgenzadel) die verkoopt ze en er staat ook een foto van dat zadel bij de advertentie