Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en vind jullie nu echt een mooie combinatie. Omdat je nu 14 jaar bent en 1.50 m denk ik dat je hem wel kunt blijven rijden als je uitgegroeid bent. Je komt niet eens met je benen onder zijn buik uit
Je bent daarbij ook nog eens een lichtgewicht dus dat moet helemaal goed komen denk ik.... Richtje schreef:@Pharagirlke, tuurlijk hangt dat er vanaf hoe veel je nog groeit, maar aangezien je zelf aangeeft dat je wel rond de 1.60-1.65 gaat worden.....
Voor het plaatje (en ik dacht dat jij wedstrijden wilde gaan rijden?) is het gewoon niet mooi dan. Of jij daar rekening mee wil houden is je eigen keus natuurlijk
). max 1.65. (alsk heeeeeeel veel geluk heb word ik dus 1.65) 
en de da had gezegt dat ze maximaal 60 kilo kon dragen.... En iets dat maximaal is vind ik niet goed bij een pony.
. Ik ben nu 18, ong. 1m62 en rond de 54 kilo. Ze is niet van mij maar van de manege dus rijdt ik haar niet elke dag. Meest ong 2-3x in de week, voor een wedstrijd soms wat vaker en dan reed ik weer n tijdje wat minder op haar, omdat ik op andere reed.
En Lailapri met een fjord denk helemaal!