Ik zit al een beetje te bedenken wat de oorzaak zou kunnen zijn. Ze krijgen 4x per dag eten, verder krijgen ze een speelbal waar bix uit komt. Of ze genoeg mineralen binnenkrijgen weet ik eigenlijk niet, ze krijgen iedere dag slobber, bix en hooi en ze hebben een liksteen in de stal. Ik zag Unique bij het gat aan de rand van de bak wel eten, of dat nou wortels waren van het gras dat langs de rand staat of echt zand, kon ik niet opmaken, haar hele neus zat wel onder het zand (logisch
).Iemand enig idee wat dit kan zijn? Ik zal eens opletten of het van de week vaker gebeurd. En wat kan ik er tegen doen? Vind het nogal moeilijk, zeker omdat het niet mijn paarden zijn...
Probleem is alleen een beetje, ik zet ze buiten zodat ik de stallen kan mesten... Gringo mag niet bereden worden, alleen in stap over de harde weg, en Unique is nog niet zo lang onder het zadel en die hoef ik alleen af en toe te longeren. Dus om ze nou binnen vast te zetten o.i.d. terwijl ik aan het mesten ben vind ik ook niet zon plan, dan laat ik ze liever lekker ff rennen! 
Hierna heb ik niet meer gezien dat hij het deed, anders had ik er wel iets van gezegd.