2 vragen (Schumacher rijkleding)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Yell

2 vragen (Schumacher rijkleding)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-04 13:31

Ik ben helemaal blij
Schijnheilig ik heb gister 2 rijbroeken gekocht van Schumacher Schijnheilig
Hartstikke duur maargoed soms mag het..

Nu heb ik 2 vragen
*Heeft Schumacher ook een site?

* ik ben al tijden op zoek naar het lage model rijbroek weet iemand misschien waar die verkrijgbaar zijn?

Dank jullie...

Groetjes Yvon

SillyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 13:43

ik ken het merk eigenlijk niet Bloos

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 13:44

Ik heb het lage model. Dit is m'n tweede broek van Schumacher, alleen dan de sport (niet die belachelijk dure) met leren kniestukken.

De kwaliteit ben ik in iedergeval zeer over te spreken, de eerste Schumacher heb ik 4 jaar gehad!

Als je van laag houdt kan je trouwens het beste een mannenmodel kopen Knipoog Heb ik ook gedaan Lachen

mdmoiselle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 14:06

http://www.georg-schumacher.de/ Knipoog Ik vind dat ze wel mooie dingen hebben, mij alleen een beetje te duur. 200 nogwat voor een paardenjas die je een seizoen aan hebt gaat mij een beetje te ver. Haha!

Ik heb geen idee of die rijbroeken ook in NL te koop zijn maar je kunt bij een heel stel Amerikaanse ruitersportzaken wel dat lage model rijbroeken kopen. En misschien bij www.schockemoehle.net ?

GeJe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 14:14

Als eerste dealer in Noord Nederland had ik ook Georg Schumacher in de winkel liggen. Helaas bleek het merk niet aan mijn verwachtingen te kunnen voldoen ondanks de super kwaliteit! Jammer dat het leveringsprogramma wat beperkt is voor de Nederlandse markt. En ja, het is niet een goedkoop merk. Binnenkort (verwacht januari) gaan de resterende GS broeken die ik nog in de winkel heb in de uitverkoop!

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-04 14:21

ik ben in ieders geval erg blij met mijn 2 broeken alleen zoek nog steeds naar het lage model.. heb het 1 keer ergerns gezien vond hem veel mooier en denk ook dat ie stukken beter zit..