Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Houd het maar op 1.80, naar boven afgerondt. Ik heb ook en E-pony van 1.50 (en zal me maar even niet te beledigd voelen) Maar het hangt er idd erg vanaf wat voor type pony je hebt en hoe je zelf gebouwd hebt, ik vind het er nog raarder uitzien als je aan de bovenkant veel uitsteekt! Met Spot en mij gaat het prima, niet iedereen zal het even moooi vinden, maar wij rijden lekker door
Steef schreef:Ik ben nu ongeveer 183 en ik koop NOOIT van mijn leven een E pony om mee aan de gang te gaan onder het zadel. Ik koop een paard wat fiks aan de maat is. Zo'n ruime 170. Dat ziet er gewoon veel beter uit, het oog doet tenslotte heel veel, en je kunt fijner inwerken met je hulpen.

.
) helemaal goed
.
),meestal meteen een stuk duurder zijn.
Margje schreef:Nou, zal even een fotootje neerzetten. Hier dus ik van 1.80 op mijn E-pony van 1.50. Zij is redelijk breed, maar ik heb dan wel erg lange benen, ook in verhouding.
http://picserv.mediamonks.net/pics/EDDTEOHDHHE[/img]
ik begin ook tot de kleinste van de klas te horen,en dat vind ik helemaaal niet erg.Maargoed dit was effe heel erg offtopic.
) pony van 1.47.5m kunnen??????? Ik vind het prima staan,en ik word heus geen 1.80m