wintec 500 Dressage

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LouLi

wintec 500 Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-04 23:13

Ik vroeg me af wat je ongeveer betaald voor een wintec 500 dressage en een wintec 500 AP. En kan dit zadel ook passen op een kleine, smalle D-pony. Want ik op zoek naar een dressuurzadeltje voor Esperanza(zie profiel) van goede kwaliteit maar ik wil nu ook geen 2000 euro ophoesten. Als jullie nog een goed prijselijk merk weten mag je het natuurlijk ook zeggen:).

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 10:55

Ik heb zelf een Wintec 500 dressuur op een D-pony van nog geen 1.40 liggen.
Voordeel van de Wintec is natuurlijk de verstelbare boom waardoor het bijna altijd past.
Er is natuurlijk maar 1 manier om daar achter te komen en dat is proberen.

Ik vind het een lekker zadel, ben beter gaan zitten en ik rij er ook gewoon uren mee buiten.

Die van mij kostte ongeveer € 350 kaal en heb er toen de Wintec Webbers, beugels en singel bijgekocht waardoor ik op ongeveer € 450 kwam.

SanetJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 14:56

Lioke schreef:
Ik vroeg me af wat je ongeveer betaald voor een wintec 500 dressage en een wintec 500 AP. En kan dit zadel ook passen op een kleine, smalle D-pony. Want ik op zoek naar een dressuurzadeltje voor Esperanza(zie profiel) van goede kwaliteit maar ik wil nu ook geen 2000 euro ophoesten. Als jullie nog een goed prijselijk merk weten mag je het natuurlijk ook zeggen:).

http://www.divoza.nl