Randstad:Van wie heb je les/zou je les willen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ruitje

Randstad:Van wie heb je les/zou je les willen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-04 19:02

Als je in het bezit ben van een jong paard met moeite met de gallop,stelling en nageven Lachen .Verder zullen we het over mezelf niet hebben want sinds ik in de spiegel heb gekeken is het duidelijk dat ik weer op les moet Haha! !Oja,ik weet dat les niet iets is waar je op moet korten,maar ik ben maar student Schijnheilig

Ben gewoon benieuwd naar ervaringen Lachen (heb al positieve verhalen over G&K gehoord maar vraag me af wie er nog meer bevalt in de buurt van Den Haag)

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 22:42

Ik heb sinds kort een nieuw paard(zoals je weet Haha! ).Ik zou op den duur ook wel les willen hebben maar bij mij speelt ook de financiele kwestie een rol en ben ook benieuwd wie er in de randstad allemaal les geven.

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 22:44

Ik had les van Joke Jansen toen ik nog in Schiedam woonde, en dat beviel me super! Ik geloof alleen niet dat ze ook naar Den Haag gaat
Ze heeft me na de koop van mijn toen 4-jarige NRPS ruin begeleid tot aan mijn verhuizing, en mijn pony loopt nu super! Toen ik hem net had lukte het allemaal nog niet zo, maar dat verbeterde heel snel.

Als ik de vorderingen van Ineke2 en Levy zie, dan denk ik dat Gijsenkim ook wel een flink lesje kan geven Knipoog Ik heb haar nog nooit les zien geven, helaas. Ik weet niet of G&K les geeft in de trant van Irma van Aarden Verward
Laatst bijgewerkt door Liesje89 op 17-12-04 22:46, in het totaal 1 keer bewerkt

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 22:44

Ik heb nu les van Patty Zwang, en ik ga met sprongen vooruit. Ze past zich echt aan op je, ze geeft iedereen anders les.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 22:45

Als het logistiek te regelen is, ga ik bij Gijsenkim lessen. Daar heb ik al eens les van gehad, en dat beviel prima.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 22:46

Tulandro schreef:
Ik heb nu les van Patty Zwang, en ik ga met sprongen vooruit. Ze past zich echt aan op je, ze geeft iedereen anders les.

Ik heb daar ook les van, en bij mijn paard kun je vanaf het moment dat hij binnenkwam, tot nu al van een wonder spreken, al zijn we er nog lang niet.

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 22:49

Ik heb bij Gijsenkim gelesd en dat beviel prima, ik ben echt met sprongen vooruit gegaan. Ik zou het zo weer doen!

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 22:53

Ik les nog steeds bij (Gijsen)Kim, die kan me voorlopig nog genoeg leren Lachen.

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 23:01

Ik heb ook les van kim en een paard dat moeilijk in de aanleuning blijft en moeilijk stelling aanneemt. Ik leer veel van haar en de stukjes die goed gaan duren steeds langer Lachen

nikitatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 19:37

ik heb les van marian leijenhorst...!!!!! zij is en oktober europees kampioen geworden...!!!!!! toen ik begon bij haar kon me pony niks niet aan de teugel en nu al heel goed......!!!!!!