Wie start er in het creme/zwart?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ilse

Wie start er in het creme/zwart?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-04 17:16

Ik heb eigenlijk altijd in het wit/zwart gereden, maar na het bekijken van de foto's vind ik het eigenlijk helemaal niet zo mooi.
Het wit is veel te 'fel' om het zo maar te zeggen naar mijn zin.
Nu ben ik benieuwd wie er in het creme/zwart rijd en of je daar ook foto's van hebt.
Overigenjs ben ik ook benieuwd hoe vanille/zwart staat, normaal gesproken zie je vaak vanille/dblauw, maar ik kan geen ander jasje aanschaffen Haha! .

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 17:18

tja naar mijn mening: ik vind zwart /wit mooier dan zwart/creme...

maarja....blauw/creme is nog mooier...als kost het je wel een hoop centjes wil je je paardrijoutfit daar ff in veranderen!!want als je het doet,moet je het ook goed doen Knipoog

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 17:23

gebroken wit of crème zwart vind ik meestal niet echt mooi...
Omdat het dan vaak al snel lijkt dat je wedstrijd kleding verwassen is oid. Haha!
Donkenblauw-crème vind ik wel een hele mooie combi, ik ken een meisje die start altijd in donkerblauw-bamboo met een bamboo-kleurige rijbroek en het bijpassende dekje van BR.

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 17:30

Zwart wit vind ik ook mooier. Creme, Blauw is ook wel mooi.

Shetfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 18:54

Ik denk dat het wel mooi is hoor . Maar dan moet je wel een kleur nemen die ook echt vanille is en niet verschoten wit Tong uitsteken.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 19:31

Denk je nu echt dat de jury denk van nou, die broek is vergeeld zeg? Flauwekul. De voorschriften zeggen wit of beige. Het mag gewoon, zou gewoon moeten zijn en of het mooi of lelijk is, tja, als je daar een probleem van maakt, waar rijdt je dan wedstrijden voor? Denk je niet dat het is om de graad van africhting te bekijken, ipv een modeshow? Maar da´s maar mijn mening, hoor.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 15:59

Lusitana schreef:
Denk je nu echt dat de jury denk van nou, die broek is vergeeld zeg? Flauwekul. De voorschriften zeggen wit of beige. Het mag gewoon, zou gewoon moeten zijn en of het mooi of lelijk is, tja, als je daar een probleem van maakt, waar rijdt je dan wedstrijden voor? Denk je niet dat het is om de graad van africhting te bekijken, ipv een modeshow? Maar da´s maar mijn mening, hoor.

haha je ok... maar hoe vaak laat de jury de uitslag niet van zijn persoonlijke smaak afhangen?
Natuurlijk is dat not done maar het gebeurt... en jammergenoeg vaak ook.
Bv dat je paard hun niet aanstaat, en je ondanks je perfecte rijden lager word geplaatst dan dan niet helemaal correct gereden paardje wat net iets meer front laat zien.
Het hoort idd niet, maar gebeurt zeker wel!

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 16:04

Breek me de bek niet open, ik ben met wedstrijddressuurrijden gestopt door de vreemde praktijken van de meest juries. en ga er een boek ovrr schrijven...
Maar ik vind gewoon dat als je zelf een beige rijbroek mooi vind, dan doe je dat toch?

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 16:11

Ja precies ik ik laat m9ijn beslissingen er ook niet aan afhangen... maar ik gaf even een impressie wat voor invloed het op je resultaten kàn hebben.
Zelf vind ik het echt de grootste onzin, dat juryleden vaak hun persoonlijke smaak de doorslag laten geven bij het verstrekken van punten. Boos!

tenemieken

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 16:18

ik rij in blauw wit en vin dit wel mooi. bij zwart vind ik wit ook wel het mooiste

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 16:23

Ik vind zwart/wit mooi óf gebroken wit/donkerblauw. En dus geen andere combi's

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 16:48

Afbeelding

Dit had mijn paard met de onderlinge wedstrijd.Heb er zelf geen problemen me..vond dit dekje(off withe) gewoon mooier dan wit Lachen

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 17:36

OOOOOOOOOOO die foto hier boven vind ik echt een mooi combie. Ik vind die kleur van het dekje inderdaad mooier dan wit.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 17:38

Waarom niet?
Alleen maar leuk voor je jury, ziet die ook eens wat anders Knipoog
Bij het mennen zie je allerlei kleuren, gewoon zwart/wit maar ook bordeaux of donkergroen.

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-04 19:02

Aan jullie mening heb ik niks, daar vroeg ik niet om.
Ik ben alleen benieuwd naar foto's van mensen die in de door mij genoemde combinaties starten.
Dekje van Laine is inderdaad super, nu nog een foto van een ruiter in het creme/zwart Lachen .

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-04 19:02

Lusitana schreef:

Dankjewel OK dan!

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 20:13

Ik heb nog geen wedstrijd gereden Schijnheilig (was wel de bedoeling, maar goed, het was nog te vroeg voor mij en heb dus op het laatste moment opgegeven), maar ik heb geen witte rijbroek en start dus met een beige broek tot ik een witte broek heb (maar heb geen zin om der geld aan te geven zolang ik met de beige mag starten ).

Ik heb wel foto's van het inrijden dus Tong uitsteken.

Normaal startte ik dus met Olga, ik vind dat beige er eigenlijk wel mooi bij staan, aangezien Olga wit is Lachen.
Afbeelding

Omdat iemand anders dus Olga ging rijden, moest ik even met die pony rondstappen. Ik vind het zeker niet misstaan ofzo, al zie je bijna iedereen met een witte rijbroek Lachen.
Afbeelding

Dat stress gezicht hebben we dus maar weg gedaan:
Afbeelding

Maaikelove

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 21:53

Ik vind die foto met dat Anky dekje wel mooi..alleen zelf zou ik dan óók een rijbroek in het offwhite erbijnemen...!!

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 21:56

Afbeelding

Zo rijd ik rond op wedstrijden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 22:15

Zwart/wit, Blauw/creme vind ik toch mooier...
Je moet het natuurlijk wel zelf weten en het zélf mooi vinden!

happyjoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 11:21

Ik vind zwart/wit mooier dan creme/zwart.
Blauw/creme vind ik wel heel mooi!

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 11:53

Ik zou dan voor creme donkerblauw gaan. Op die fries vind ik het zo wel weer leuk staan. Zelf zou ik als ik wedstrijden ging rijden ook een creme dekje aanschaffen, dan lijken zn manen niet zo vies Knipoog.

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 14:34

Ik vind zwart/wit of creme/donker blauw idd het mooiste. heb nu even geen foto's..

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-04 19:05

*zucht

Zoals ik al eerder poste heb ik totaal geen interesse in jullie meningen en wil ik alleen maar foto's van mensen die in de door mij genoemde combinaties rijden..

Lezen is ook een vak >;)

mobick

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 19:08

Lezen is ook een vak, dat klopt... maar wil toch even kwijt als je met een creme kleuring chabrak start dat ik vind dat je je blouse en rijbroek ook in die kleur moet nemen. Anders vind ik het niet mooi