Wat zal ik gaan doen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Wat zal ik gaan doen

Poll eindigt op

Werken fulltime op een manege
7 (77%)
Werken Fulltime bij een TA
2 (22%)

Totaal aantal stemmen: 9

bibi76

Wat zal ik gaan doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-04 13:53

Help??!!!

Ik heb op dit moment een groot probleem, nou ja ik begeef me in een luxe positie.
Heb namelijk op dit moment een goed betaalde baan, maar heb het helemaal niet meer naar zijn zin.
Hierdoor ben ik de afgelopen weken is gaan kijken of er een andere baan voor mij te vinden was.
Vroeger ja ben bijna 30 heb ik 7 jaar als Tandartsassistente gewerkt ( hierna TA). ben toen gestopt omdat ik iets anders wilde gaan doen.
Nu na 3 jaar blijkt dit toch een verkeerde beslissing te zijn geweest.

De advertenties die ik geschreven heb zijn TA en Manege begeleider.
Nu komt het ben bij beide op gesprek gevraagt, bij de TA ging het super goed en mag ik voor de 2 beslissende ronde komen.
As woensdag ga ik op 1e gesprek bij 2 verschillede stallen om daar de boel te runnen, uitmesten, rijden en lesgeven.
Wat moet ik nu doen, het is zo moeilijk, het heeft namelijk voors en tegens, Wat zouden jullie doen?

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 14:08

Maak eerst is van alle2 een lijst van voor en nadelen en kijk wat jij echt het leukste vind..!
Ik zelf zou voor de manege gaan, omdat dat is wat ik echt wil en TA me totaal niet aanspreekt, maar dat zegt niks voor jou...

bibi76

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-04 14:12

Ik heb ook echt geen idee wat het financieel verder voor mij zal opleveren.

Miko

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 14:20

Liesjuh schreef:
Maak eerst is van alle2 een lijst van voor en nadelen en kijk wat jij echt het leukste vind..!

Dat zou ik ook doen, heb ook eens moeten kiezen en toen een lijst gemaakt van alle voors en tegens. En vooral doen wat je hart je ingeeft, zoveel kansen krijg je niet in dit leven en als het niet lukt, dan ga je gewoon weer iets anders zoeken... Dan weet je in ieder geval hoe het is om die baan te hebben.

Oh ja, volgens mij kun je ook wel vragen of je nog even mag wachten met de definitieve beslissing door te geven voor die functie van TA. Je kunt toch gewoon zeggen dat er meer speelt, als ze je echt willen hebben kunnen ze ook wel een weekje wachten.

bibi76

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-04 14:40

Het is inderdaad wel zo dat ik het evt een weekje kan uitstellen
Zit allen wel met mijn opzeg termijn, ik moet namelijk voor de 1e van de maand opzeggen, dus ook dat is wel effe een aardige druk op mijn schouders, hoop dan ook maar dat de stallen na woensdag snel met een bod komen.
Aangezien dat ik nu wel aardig veel verdien speelt dit ook een grote rol, tuurlijk zou ik graag op een stl willen werken maar als ik zo als nu naar buiten kijk zit ik toch liever binnen dan buiten.
Maar het blijft moeilijk, zit hier ook letterlijk te zuchten achter mijn bureau.
Wat moet ik doen HHHEELLLUUUPPPPPPP!

Miko

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 14:47

Ja financien blijft ook altijd lastig he... Werk in de paarden verdient gewoon niet zoveel volgens mij.

Ik zou die stallen ook flink onder druk zetten trouwens als het een beetje klikt, ook aangeven dat ze niet de enige zijn.

Heel veel succes met je beslissing. Laat nog even weten wat het geworden is!

Useful

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 15:58

Liesjuh schreef:
Ik zelf zou voor de manege gaan, omdat dat is wat ik echt wil en TA me totaal niet aanspreekt, maar dat zegt niks voor jou...

Ik sluit me hier bij aan, maar ik denk niet dat je zo veel met de manege verdient Nagelbijten / Gniffelen
Denk dat je al TA meer verdient.

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 16:36

_Liesje_ schreef:
Ik sluit me hier bij aan, maar ik denk niet dat je zo veel met de manege verdient Nagelbijten / Gniffelen
Denk dat je al TA meer verdient.

Dat denk ik ook..
Daarom moet je weer je gevoel volgen.. Wat vind je belangrijker!?

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 17:42

anders houd je de paarden gewoon als hobby, en ga je eerst nog een jaarte ofzo werken als TA, dan kun je mooi een beetje sparen, en dan misschien gaan werken in de paarden...