Spelen met water.........

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ludora

Spelen met water.........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-04 10:16

Wat ik me eigenlijk nu pas afvraag. Waarom doen alle paarden (die ik ken) die uit een emmer drinken éérst drinken en als de dorst gelest is spelen, kwijlen, emmer omgooien, op de emmer staan en noem maar op.............

Tegenwoordig hebben de meeste stallen een automatische drinkbak, 1 paard op onze stal dus niet en die geef ik iedere avond nog water voor ik ga...... Iedere dag hetzelfde, eerst drinken en dan FEEST..... Clown

Zou daar een achterliggende gedachte achterzitten, want echt alle paarden die ik ooit zo water gegeven heb, heb ik dat zien doen...... Verward

elissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 10:23

hoi

Bij ons op stal hebben we hangende waterbakken geen elektrische jammer genoeg.

Mijn paard gaat soms ook met het water spelen dan steekt ze der mond erin en gaat ermee gooien grappig om te zien het word alleen zo`n natte boel.
Het paard van mijn vriendin dompeld zijn hooi in het water

zo heeft elk paard wel wat denk ik

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 10:25

mijn shetlander doet het ook, hij gaat eerst drinken en daarna met zijn hoofd heen en weer schudden zodat alles in de buurt nat word

MarjoleinP

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 10:42

Onze pony's hebben een grote bak staan in de stal. Persoonlijk heb ik ze er nooit mee zien spelen. Maar ze hebben dan ook altijd de bakken in de stal gevuld staan.

yarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 11:08

er is maar 1 antwoord denk ik: het is gewoon spelen en misschien daarmee wel een vorm van aandacht trekken.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 11:53

Wat moet je anders doen als je de hele dag voor je uit staat te staren in de stal? Natuurlijk ga je dan zoeken naar iets te doen...

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 11:59

als ik het bad vol laat lopen speel ik ook met t water.....
Haha!

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 12:29

ellepel schreef:
Haha!

Nagelbijten / Gniffelen

Doe jij dit ook :

'met zijn hoofd heen en weer schudden zodat alles in de buurt nat word'

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-04 13:05

ellepel schreef:
Haha!

hahahaha Nagelbijten / Gniffelen

Ik vindt het gewoon heel erg typisch....... Wat ze dan ook bijna allemaal doen is dat hele smoelwerk nat maken en je vervolgens, al lekkende, willen zoenen.............

stelletje Clown

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 15:16

Anouar pakt altijd de rand van de emmer en trekt hem dan heel hard uit je handen. Erg fijn Haha! In de stal heeft hij een automatische drinkbak en die stopt hij altijd vol hooi.

NANZA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 18:47

heey die madelon....toevallig ons tyronneke??

Hahahahaha denk gewoon dat hij het doet om te spelen en misschien ook wel tegen verveling...Hij doet dit namelijk ook bij de electrische drinkbakken....eerst drinken en dan heel zijn stal nat Schijnheilig en een lol dat ie dan heeft....

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 18:59

Mijn pony doet dat nooit. Maar het paard van mijn moeder op wedstrijden wel. En maar klotsen....en jij nat.......

Auke07

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 19:21

mijn paard doet dat niet, ze is heel netjes Knipoog Schijnheilig

SanetJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 19:50

Mijn verzorgpony steekt haar neus in de drinkbak, dan moet eerst de bovenlip 5x heen en weer, waardoor ik meestal een moooi spoor met druppels over me heen heb, om daarna pas te gaan drinken.
Het makkelijkst vindt ze eigenlijk nog dat ik de knop indruk, zodat er water komt, zodat zij niet zoveel moeite hoeft te doen... luiwammes Haha!

Miko

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 19:54

Mijn paardje is heel keurig geloof ik als ik dit zo lees Schijnheilig Ze komt wel altijd een knuffel geven net nadat ze gedronken heeft, met lekkende lip zeg maar.... Ben ik gelijk helemaal nat van water en kwijl, eet u smakelijk (en toch is het wel lief Lovers )