Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kamaron schreef:ik weeg inderdaad veel minder...maar ben erg lang ervoor...en vind het maar een eng ding tussen mijn benen..zon kleintje ..hihihi
kamaron schreef:Ik heb foto;s ja maar kan die hier niet geplaats krijgen.
Ze is gewoon een echte a pony...niet fors niet supersmal.
Maar wel een echte chique verschijning...daardoor lijkt ze misschien wat rank...
Lusitana schreef:Ik heb toen ik bijna 80 kilo was zonder problemen op een welsh A hengstje gereden dat fijntjes was en misschien nog wel kleiner. Hij had er geen enkel probleem mee. Ik denk dat de kracht van een pony zwaar onderschat wordt. een ander verhaal is het als je zichtbaar de rug door ziet zakken. Dat kan nooit goed zijn voor een pony van welke maat dan ook.

Lusitana schreef:Ik heb toen ik bijna 80 kilo was zonder problemen op een welsh A hengstje gereden dat fijntjes was en misschien nog wel kleiner. Hij had er geen enkel probleem mee. Ik denk dat de kracht van een pony zwaar onderschat wordt. een ander verhaal is het als je zichtbaar de rug door ziet zakken. Dat kan nooit goed zijn voor een pony van welke maat dan ook.