Ik gebruik nu meer dan een jaar het supplement Equinyl op aanraden van de dierenarts. (paard geopereerd aan zijn kogelgewricht, botsplinter verwijderd & kraakbeen beschadigd, door een ongeluk) Alleen de flessen kosten een vermogen! Op dit moment 90 euries.. de prijs is al 2x omhoog gegaan.
Bijvoorbeeld bij de paardendrogist verkopen ze soortgelijke gewrichtssupplementen (met glucosamine & chondroitine) voor veel minder (ca. 45 euro)
90 euro is behoorlijk veel, en dan 1x per 2 mnd want je moet 15ml per dag voeren. Ik wil er niet mee stoppen want hij loopt heel goed, beter dan ooit verwacht, maar vergelijken kan geen kwaad..
Heb al op internet gezocht of het ook ergens anders te koop is, maar kan in NL niets vinden en ook geen prijs.
Wie heeft er ervaring mee, of met andere supplementen?
Elise
Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-04 12:34
Gebruikt er niemand een gewrichtssupplement?
kebie
Geplaatst: 17-12-04 13:11
Ik gebruik zelf geen supplementen, maar misschien kun je onschrijven WAT er precies in jouw product zit. Er schijnt namelijk een website te zijn www.glucosamine.nl (of com, moet je even proberen) en daar schijn je voor een redelijke prijs veel inhoud te kunnen krijgen.