InterHippque rotterdam

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

melissa7

InterHippque rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-04 15:00

wie heeft hier weleens een zadel gekocht. de zadels zijn niet zo heel duur. je hebt een compleet zadel met alles erop en eraan voor 150 euro. aangezien ik misschien een pony kan leasen voor onbepaalde tijd en dan eerst een maand proeftijd krijgt. er zit nl geen zadel bij en wil natuurlijk wel gewoon kunnen rijden, daarom wil ik niet zo heel veel geld uitgeven aan een zadel. dus daarom graag advies.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 15:18

Ik zou dan gewoon gaan voor een leuk 2de hands zadel van een beetje bekend merk. Dat is ook weer beter verkoopbaar mocht je het zadel om 1 of andere reden weer kwijt willen.

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 17:16

je kan daar proef rijden of thuis het zadel uit proberen. Rijd t niet fijn of past t niet mag je te gewoon terug brengen. Voor dat geld kan je geen bult vallen als jer prettig mee rijd en het dus ook goed ligt.

Kyona

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 17:46

Tja, ik vraag me altijd af wat je voor dat geld mag en kunt verwachten. Het is in ieder geval heel belangrijk dat het goede kwaliteit is, goed past en in vorm blijft. Ken een paar goedkopere zadels waarvan de pasvorm op het paard al snel minder werd.
Zou zelf voor een iets duurder tweedehands zadel gaan. Dat houdt ook zijn waarde. Misschien kan je anders een zadel van iemand lenen tijdens je proefperiode?

Ukster

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 17:50

iemand bij ons op stal heb daar voor de shire een zadel gekocht, paste goed, alleen zo heel mooi is het niet en de kussens zijn heel zacht.dus ik denk dat als ze er heel veel op heeft gereden, de kussens beetje inzakken.

net als bi mijn goedkope zadel waar ik spijt van heb, want dat lag na 4 maanden al niet goed meer.

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 18:34

Een vriendin van mij heeft daar ook een zadel gekocht. En ze prijst dat ding de hemel in. Zij is er heel blij mee. Ik denk dat je redelijke kwaliteit hebt. Die wel 4 jaar mee gaan.

melissa7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-04 20:23

wil gewoon de eerste maanden kijken hoe het gaat want de lease is voor onbepaalde tijd en met mogelijkheid tot kopen en daarom wil ik niet te veel geld ervoor uitgeven en dan in de toekomst wil ik dan eventueel een wintec aanschaffen want die vind ik heerlijk zitten. er komt hoofdzakelijk een kind van 9 op te rijden.