Trektocht in Zuid-Europa (vakantie)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Daisy19

Trektocht in Zuid-Europa (vakantie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-04 13:03

In 2005 ben ik van plan om op ruitervakantie te gaan. Ik heb zelf wel een paard, maar ik wil in het buitenland een trektocht maken met een groep (niet met eigen paard).
Nu heb ik op wat websites gekeken en er zijn een paar 'spannende' reizen die mij wel aantrekken: een trektocht op Corsica (met slapen in de openlucht en bagage op je paard vervoeren) maar ook een trektocht in Marokko (beide met een groep en begeleiding).
Heeft iemand daar ervaring mee of is iemand ook van plan om dat te gaan doen?

Tittel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 14:31

Ik ben ook van plan om in 2005 op ruitervakantie te gaan. Het leukste lijkt me een een trektocht zodat je veel van de omgeving zien en dan lekker eenvoudig. Wat jij daar schrijft lijkt me ook wel wat. Alleen wil ik dit jaar niet zoveel geld uitgeven aan mijn vakantie. Heb namelijk veel cursussen, lessen en workshops. Ik heb zelf ookal leuke tochten gezien bij Trailfinders of Time Out. Ik weet niet of je nog iemand zoekt om samen mee te gaan? We kunnen ook ideeën en informatie uitwisselen.

Ik wil net als jou wel begeleiding. Vooral in het buitenland lijkt me dat wel zo verstandig.

Daisy19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-04 12:09

Ik heb die twee vakanties inderdaad gezien bij Time Out. Ze zijn niet echt goedkoop. Ik denk dat je met reis (vliegtuig) erbij al gauw op 1100 euro komt. Maar het is wel iets dat ik heel graag wil, en ik ga er gewoon voor sparen.
Wat betreft Marokko vind ik het prettiger om samen met iemand te gaan. Ik ben er al eens geweest met mijn vriend, maar om daar alleen rond te hobbelen zonder dat ik de taal spreek, vind ik iets té avontuurlijk. Vanaf het vliegveld is het namelijk nog een heel eind met de bus.

Esje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 19:42

ik heb je gepb-t

Daisy19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-04 13:28

Heel goed. Misschien moet ik eerst maar eens gewoon met Time Out bellen en daar naar de ervaringen vragen.