Wie is er hier lid van de NVVR en waarom ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Erna208

Wie is er hier lid van de NVVR en waarom ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-04 21:18

Ik wilde graag weten wie er hier lid is van de NVVR (Nederlandse Vereniging van Recreatieruiters) en waarom ?

Ik vind hun tijdschrift altijd bijzonder goed gevuld met interessante teksten en info. Daarnaast organiseren ze ook van alles rond het paard. Helaas heb ik daar nog niet de tijd voor gehad om mee te doen.
Wellicht zijn er mensen van bokt bij mij in de buurt die ook lid zijn (of worden ?) van de NVVR en misschien kunnen we eens samen gaan ?

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 22:22

Hoi!

Er zijn hier verschillende bokkers lid!
Leuk om ook hinnik avonden ;zonder paard, te bezoeken. Vervoer is bij mij slecht geregeld nl!

Wellicht tot ziens!

Kom je touwhalsterknopen in Wageningen??

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 22:24

Ik ook, ben er lid van omdat ik ruiterbewijs en koetsiersbewijs enkel en dubbelspan heb gehaald ( allemaal vrij snel achterelkaar )

Vind het blaadje wel leuk, helaas zijn de activiteiten en de gebieden waar ze het vaak over hebben niet bij mij in de buurt

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 22:30

Ik ben vanaf aanstaande januari lid, ben erg benieuwd, hoor er veel goede dingen over .

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 22:38

Ik ben drie jaar geleden lid geworden omdat ik in de zomer endurance was gaan rijden en in de winter ook 'wat gezelligs' te doen wilde hebben (winterritten etc.). Verder sta ik erg open voor alles wat je maar met je paard kunt doen naast het geijkte dressuur, springen en buitenrijden.

Na aanmelding werd ik meteen gestrikt voor een of andere commissie Tong uitsteken en ben daarin nog steeds met veel plezier actief. Lachen

Wist je trouwens dat veel mensen lid zijn van de NVVR omdat ze 'dat leuke blad' dan krijgen? In feite hebben die dus een abo op de VR en zijn ze daarnaast lid van de vereniging. *LOL*

Bedankt voor het compliment over de VR trouwens, ik zal de redactie attent maken op dit topic! Bloos
En volgens mij woon ik ook nog bij je in de buurt. Tong uitsteken

callippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 22:41

Antheman schreef:
Hoi!

Er zijn hier verschillende bokkers lid!
Leuk om ook hinnik avonden ;zonder paard, te bezoeken. Vervoer is bij mij slecht geregeld nl!

Wellicht tot ziens!

Kom je touwhalsterknopen in Wageningen??

Ben ook lid, was eerst lid van de BHA (woonde toen in het zuiden) maar sinds een jaar ook NVVR lid. Nog niet aan evenementen meegedaan, o.a. ivm vervoersprobleem.

Maarre, touwhalsterknopen in wageningen? Wanneer (as for me: wanneer doe ik dat eigenlijk niet Knipoog )? En waarom weet ik dat nog niet Bloos!

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 22:43

Maarre, touwhalsterknopen in wageningen? Wanneer (as for me: wanneer doe ik dat eigenlijk niet )? En waarom weet ik dat nog niet

Staat in de Vrijruiter!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 22:46

Overigens is het bij mij nog niet van winterritten maken gekomen. Maar wat in het vat zit, verzuurt niet. Knipoog

Kijk ook even op de site: www.nvvr.info

callippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 23:37

hmm, op de site staat 'drenthe' en mn vrijruiter ben ik ff kwijt Boos!

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 23:47

hoi ik ben nou ook bijna een half jaar lid,maar weinig nog mee gedaan met de activiteiten,inverband om da tik verders niet ken,en het blad vind ik ook intressant!!!wie wil een keer met mij er naar toe??naar een activiteit of een super grote buitenrit??

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 09:00

callippo schreef:

8 januari, zelf touw meenemen en wat lekkers. Verder geen kosten aan verbonden

Als je mee wilt doen, handelen we het verder even via~PB af, ok?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 09:01

Dus als je je ruiterbewijs hebt (ik heb m net 4 weken) krijg je dat blad ook automatisch? Lijkt me wel leuk!

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 09:02

callippo schreef:

Dat is die op 18 december. Direct daaronder staat die in Wageningen, op 8 januari.

Karin

Nee, dat is een ander blad. Dat is Paard & Co, de opvolger van het vroegere SRR Nieuws. Lachen

Maar dat staat helemaal los van de NVVR en de VrijRuiter.

Antheman

Simmie schreef:
Dus als je je ruiterbewijs hebt (ik heb m net 4 weken) krijg je dat blad ook automatisch? Lijkt me wel leuk!

Nee hoor!

De NVVR staat voor

Nederlandse Vereniging voor Vrije Tijdsruiter

En heeft NIETS met het ruiterbewijs te maken!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 09:06

Jammer.

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 09:29

Ik heb 1x een proefnummer aangevraagd, maar nooit gekregen. Beetje jammer...
Wat staat er allemaal in dat blad?

Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 09:53

Ik ben nu een jaar lid. Afgelopen Hemelvaart ben ik naar het weekend in de Loonse en Drunense duinen geweest. Erg leuk! Helaas zit ik altijd met vervoersproblemen, anders zou ik zeker vaker meegaan. Nu ben ik van plan om elk jaar 1x naar zo'n weekend te gaan.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 10:00

Tessebes schreef:
Wat staat er allemaal in dat blad?

Ga naar www.nvvr.info en klik op 'VrijRuiter' en vervolgens op 'Magazine'. Knipoog

Verder vind je onder 'Artikelen' en 'Oude Doos' artikelen die recentelijk resp. langer geleden zijn verschenen.

callippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 10:18

Waratje schreef:
Dat is die op 18 december. Direct daaronder staat die in Wageningen, op 8 januari.

Apart, niet op de nvvr site die ik open...

18 december
en daaronder staat al 9 januari

Wil wel meedoen natuurlijk Lachen

Misschien zijn er mensen die een apart kleurtje touw zoeken, ik heb nog vanalles.

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 12:16

Simmie schreef:

Nee, dat was een foutje van mij, had me even vergist idd met paard en co, daar wordt je automatisch lid van met het koetsiersbewijs, ruiterbewijs etc.

Nvvr ben ik gellof ik lid van geworden via de srr... ik weet het zo niet meer nu Verward

Erna208

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-04 12:58

Tsjonge, wat een reacties Lachen
Ik had dat niet verwacht, doch wel gehoopt.
Karin, ik pb je even voor verdere info.

Tessebes, om je een idee te geven wat er allemaal in Nr. 6 van 2004 stond: een heel verhaal over 2 enthousiaste mensen die met een fjord en een kar langs de Friese 11 steden trokken door weer en wind. Vond ik erg leuk om te lezen; als een paard NEE zegt, wat dan te doen ?; hoe krijg je een paard goed de trailer in ?; een leuke puzzel; overzicht van een- en meerdaagse evenementen; de natuur als snackbar, met deze keer info over klavers (een vorige keer ging het over distels), etc.

Ik durf rustig te zeggen dat ik het blad qua inhoud beter vind dan de Bit.
Er staat wel wat reclame in maar niet overmatig veel.
Het is een leuk en onderhoudszaam blad.

Nou hoop ik mijn gezicht ook eens te kunnen laten zien bij een activiteit....

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 13:12

SANEX schreef:
Nee, dat was een foutje van mij, had me even vergist idd met paard en co, daar wordt je automatisch lid van met het koetsiersbewijs, ruiterbewijs etc.

Nvvr ben ik gellof ik lid van geworden via de srr... ik weet het zo niet meer nu Verward

Lid worden van de NVVR via de SRR? Hhmm, denk van niet. Wij hebben niks met de SRR.
Verder kan ik weinig toevoegen, behalve dat ik het meubilair van de NVVR ben. Ik ben al 15 jaar lid, ben bij de meeste meer-daagse evenementen geweest en kom ook regelmatig op de kletsavonden, zoals komende zaterdag in Drenthe en 8 jan. in Wageningen.
Tessebes, als je mij even je gegevens PB't, dan zorg ik er persoonlijk voor dat je alsnog een informatiepakket krijgt. Aanvragen via de site willen nog wel eens mis gaan, hebben we ontdekt. Het is onduidelijk waar het fout gaat, maar sommige aanvragen komen domweg niet door, helaas.

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 13:15

Nou dan weet ik het niet meer, ben iig lid Haha!
Heb zovel lidmaatschappen op dingen ( gehad )
het ene gaat via dit, het ander via sus, daar komt dit vandaan en via sus weg kun je van zo lid worden Haha!

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 18:48

SANEX schreef:
Nou dan weet ik het niet meer, ben iig lid Haha!
Heb zovel lidmaatschappen op dingen ( gehad )
het ene gaat via dit, het ander via sus, daar komt dit vandaan en via sus weg kun je van zo lid worden Haha!

Anyway, je bent lid, dus tot zaterdag in Drenthe, bij Karin om touwhalsters te knopen (hele goede smoes voor een gezellige avond uit Haha! )!? Blijven slapen is bespreekbaar.