Wat zouden jullie doen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tessake

Wat zouden jullie doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-04 20:56

verleden week Vrijdag heb ik mijn eerste eigenpaard gekocht ben echt in Lovers met haar Knipoog We mogen haar morgen gaan halen Hyper! Hyper! , maar omdat we dus geen trailer hebben hebben we aan iemand gevraagt om haar tehalen, het probleem is nu dat hij maar 1 plaats vrij heeft.

Nu wil ik dus heel graag mee gaan, het is mijn paard en je eerste eigen paardje halen is gewoon iets specaails haar uit de stal halen, terug rijden met je paard in de trailer enz enz Lachen

Maar mijn moeder gaat dus mee Scheve mond Ze kent niks van paarden maar vind dat zei mee moet gaan omdat ze het geld nog moet betalen. Nu moet ik dan ook alles opschrijven wat ik nog wilde vragen over Siska enz

Ben nog altijd blij hoor dat ik mijn eigenpaardje krijg hoor Haha! Maar vind het gewoon jammer dat ik er niet bij kan zijn als we haar gaan halen.

Wat zouden jullie in dit geval doen, zelf geen of je moeder laten gaan? en geef uitleg waarom.

Ik echt super graag zelf mee gaan maar mag niet omdat ze dus nog moet betalen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 21:00

Ik zou zelf gaan, vraag aan je moeder of die dan het geld aan die persoon wilt geven voor de overdracht?

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 21:06

Is het niet mogelijk dat er nog iemand mee gaat met auto en dat jullie achter de auto met trailer aanrijden? Tong uitsteken

Ik zou ook zelf willen gaan nl.

Tessake

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-04 21:08

nee er kan maar 1 iemand mee is een kleine vrachtwagen ofzo iets. En mijn ma wil niet achter de trailer aanrijden had het zelf ook al voorgesteld maar het is 2 uur rijden dus 4 uur heen en terug

en ze vind het maar een gedoe als we ook nog eens met de auto mee moeten we moeten we dubbel benzine betalen enz

echt stom want wil er super graag bij zijn!!!

Janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 21:33

ik zou ook vragen of je moeder achter de trailer aan wil rijden, ik zou er zelf zeker ook bij willen zijn

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 21:45

Vraag idd of je moeder het geld aan die andere persoon wil geven.
Zeg dat je wilt zien hoe het paard de trailer op gaat en hoe die reageert.

Lijkt me ook wel logisch, want jij meot er mee omgaan.

Succes met overhalen.

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 21:47

Vraag of jij mag betalen en spreek af dat je een getekend ontvangstbewijs krijgt, dan is er toch niks aan de hand? Ik bedoel, je bent 17, geen klein kind meer, toch?

Tessake

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-04 22:12

ik ben haar aan het proberen teover halen, maar het lukt niet echt ze weet ook niet hoe het is om een eigen paard tekrijgen he Knipoog Maar heb ook al gezecht van ik wil zien hoe ze reageerd op de trailer enz, zecht ze zo: dan pak ik het wel op op film

Ik hoop dat het nog lukt want zou er echt wel graag bij zijn...

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 22:49

Verplaatst van AM naar VMR.

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 23:25

Tessake schreef:
ik ben haar aan het proberen teover halen, maar het lukt niet echt ze weet ook niet hoe het is om een eigen paard tekrijgen he Knipoog Maar heb ook al gezecht van ik wil zien hoe ze reageerd op de trailer enz, zecht ze zo: dan pak ik het wel op op film

Ik hoop dat het nog lukt want zou er echt wel graag bij zijn...

Hmm...dat wordt dan wel lastig...misschien iets laten vallen in de trant van mam ik geloof dat je me niet vertrouwt.... Haha!

Op film is toch altijd anders, het is als het goed is een once in a lifetime experience, sowieso je eerste paard, logisch toch dat je dat mee wilt maken?

En als er iets niet goed gaat met trailerladen?
Je moeder kan niet helpen, ook zouden ze dan eventuele opmerkingen op moeten schrijven want of je moeder het als paardenleek helemaal correct over gaat brengen is ook weer een tweede.....

Ppff...succes....ben wel blij dat ik gewoon mee kon emt ophalen.