Rijvereniging in Nijmegen e.o.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Hercules_

Rijvereniging in Nijmegen e.o.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-04 17:45

Hallo,

Ik ben benieuwd naar een goede rijvereniging in Nijmegen e.o. En wie weet een beetje wanneer er dressuurwedstrijden zijn hier in deze omgeving? Bloos Schijnheilig

LolaTFB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 18:40

Hoi,

In Nijmegen zit een rijvereniging, deze heet Keizerstad maar daar weet ik verder niks van.
In Malden zit ook een vereniging, hier kun je er misschien meer over vinden op de website: www.vcm-malden.nl.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt!

Groetjes Laura

fabienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 19:18

Wat is je criterium voor een goede rijvereniging Hercules?

Wil je een gezellige vereniging waar je veel kan lessen en veel contact hebt, of wil je juist een papieren vereniging, waar je verder geen verplichtingen hebt?
Keizerstad is zo'n papieren vereniging, die voldoet prima, als je verder geen rompslomp wilt en gewoon voor jezelf wedstrijden wilt rijden.

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 21:36

Voor de wedstrijden kan je kijken op www.startlijsten.nl
In de omgeving van Arnhem worden vaak veel wedstrijden georganiseerd, is toch redelijk in de buurt van Nijmegen!

sher

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 09:50

mazeppas Knipoog

dat is in nijmegen (kinderdorp neerbosch)
dicht bij beuningen !daar heb je ook een pension stal 'stal la grand'
heel gezelig daar , volgendjaar deze tijd is er bij ons ook alles nieuw , wordt een luxe manege met twee rijbakken etc etc Haha!

ohja er wortd veel gedaan bij de club twee keer in de week dressuur les en in keer in de twee weken springen verder als je lid ben mag je altijd geruik maaken van de binnebak daar en buitennbak ,uuh tja zoals feesten en kampen worden er ook gehouden vanalles dus

RedFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 11:33

de mazeppas is inderdaad heel gezellig, voor pony's en paardne hebben een rijhal van 20x60 buitenbak en grasterrein
ik rijd daar zelf bij de pony's en er zijn ieder jaar leuke activiteiten zowel voor pony's als paardne
de site is www.mazeppas.nl er si 2x in de week clubles voor paarden op maandag en woensdag van Roos van Megen-Loeffen
en pony's op dinsdag en donderdag (willeke weijers)
en wat sher zegt

op www.kringcuijk.nl staan ook nog wedstrijden in de regio nijmegen