Trailer te leen gevraagd.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tittel

Trailer te leen gevraagd.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-04 15:56

Wie weet of heeft een trailer te leen. In de omgeving van Muntendam (Groningen). Ik wil een aantal cursussen, lessen en workshops gaan volgen. Hier wil ik graag 1 van mijn paarden mee naar toe nemen. Het zou gaan om 1 van mijn Fjordenpaarden. Ik wil er natuurlijk voor betalen. Een auto met trekhaak (VW Passat) is aanwezig. Wie kan mij hieraan helpen?

Kyona

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 19:43

Heb je al geïnformeerd bij manege's, pensionstallen of ruitersportzaken in de buurt?

Sharlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 19:51

Ik heb een goedgekeurde en zeer goed onderhouden ruime 1,5 paard trailer van 3 jaar staan.
Van buiten bordeaux rood en van binnen wit, met dakluik, zijramen rubberen bodem en verlichting in de trailer.
De trailer staat in Flevoland maar zou evt wel voor meerdere dagen met huurcontract naar jou toe mogen.

Utrolig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 19:57

Ik heb wel een 1,5 paards trailer staan. Ik woon in de buurt. Alleen ken ik jou niet en hoe weet ik zeker dat ik mijn trailer weer terug krijg? Hij is niet super de luxe, maar wel veilig. Ik ben hem momenteel zelf niet zoveel nodig.

Neem maar even contact met mij op.

Tittel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-04 14:41

Kyona schreef:
Heb je al geïnformeerd bij manege's, pensionstallen of ruitersportzaken in de buurt?

Heb ik al geprobeerd, geen trailer te huur/leen.

Tittel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-04 14:43

Sharlyn schreef:
Ik heb een goedgekeurde en zeer goed onderhouden ruime 1,5 paard trailer van 3 jaar staan.
Van buiten bordeaux rood en van binnen wit, met dakluik, zijramen rubberen bodem en verlichting in de trailer.
De trailer staat in Flevoland maar zou evt wel voor meerdere dagen met huurcontract naar jou toe mogen.

Trailer klinkt er mooi en goed, maar helaas te ver uit de buurt. Als we die eerst op moeten halen zijn we al uren onderweg. Toch heel erg bedankt voor het aanbod. Het gaat dan bijvoorbeeld om een cursus van een dag, dan pas 2 weken later weer een x. Dan moet ik te vaak en teveel heen en weer rijden.

Mocht ik verder niks kunnen vinden maar toch een trailer nodig hebben. Dan hoor je nog van me.

Marijke80

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 16:00

Denk bij het lenen van de trailer wel even aan de verzekering. Kwam ik vandaag ook achter. Ik kan van genoeg mensen een trailer lenen, maar als er een ongeluk gebeurt en jij bent schuldig draai je zelf voor de kosten op. Ik heb er dus toch maar voor gekozen om bij een trailerbedrijf een trailer te huren en dus ook een verzekering te regelen. Dit kost 10,- extra, maar vindt ik wel net zo'n prettig idee. Succes met zoeken en veel plezier bij de trainingen!

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 16:38

bij een aanhangerverkoopplaats, daar huurde ik altijd een trailer....