Interesse voor Hengsten op DVD?.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zouden jullie die dvd kopen?.

Ja, maar tot 5 euro
2 (40%)
Ja, maar tussen de 5 en 8 euro
2 (40%)
Nee
1 (20%)

Totaal aantal stemmen: 5

UrbanL

Interesse voor Hengsten op DVD?.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-04 12:33

Ik ben eens even benieuwd of mensen geinteresseerd zijn in het kopen van een DVD van diverse Hengsten. Dus bv de hengst waar je graag mee wil dekken of hebt gedekt?.

Heb vorig jaar via de computer en video opnames die ik gemaakt een voorproefje gemaakt en dat viel bij de eigenaren in goede aarde. Nu wil ik dit jaar dat voor het echt doen en die aanbieden op de hengstenshow of te bestellen via Internet. Omdat ik er een aantal moet maken ben ik even benieuwd wat jullie ervan vinden?.

Wat zouden jullie ervoor willen uitgeven?. Gene penny antwoorden maar echt een goed antwoord. Ook een beetje logisch antwoord.

Weten jullie of er hengstenhouderijen zijn die dit al hebben?.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 12:36

Alle filmpjes gaarne gratis downloadable van het net........... ik blijf tenslotte nederlander en het dekgeld is al hoog zat.

Reclamefolders krijg ik ook gratis in mijn brievenbus tenslotte.

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 12:44

Ik zou er wel in geintereseerd zijn. Ik fok geen KWPN, dus zou er van dat ras geen kopen, maar mocht het in "mijn" ras beschikbaar zijn, zou ik zeer zeker interesse hebben!

Wat ik wel belangrijk zou vinden is dat het een duidelijk filmpje zou zijn, niet te donker en niet te kort.

Hoe meer hengsten erop staat, hoe meer ik ervoor zou willen betalen, tussen de 5 en 8 zou ik een "koopje" vinden als er goede kwaliteit filmpjes van meerdere hengsten op zou staan.

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-04 12:51

CGJ12 schreef:
Alle filmpjes gaarne gratis downloadable van het net........... ik blijf tenslotte nederlander en het dekgeld is al hoog zat.

Reclamefolders krijg ik ook gratis in mijn brievenbus tenslotte.

Klopt dat is idd ook mogelijk alleen zijn het dan korte filmpjes.

Dit wordt totaal een DVD van zeker 40 minuten met stuk of 6 hengsten. Maar ook met afstammelingen en wedstrijden die ze gelopen hebben. Het geeft ook een beetje een overzicht van zijn prestaties van alle betreffende hengsten.

Het is dus meer dan een kort filmpje of een reklame folder.

TequilaRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 14:03

Als het een goede DVD is mag het best wat kosten. Dus ik ga voor tussen de 5 en 8 euro!!
Ben zekers wel geinteresseerd

Edit. De Wiemselbach heeft al een DVD van zijn eigen hengsten. Heb 'm thuisliggen