Kan dit? En komt het er mooi uit te zien? Ik rij met wedstrijden met een VZ maar soms ook op een Dressuur. Dus wat is dan het beste ...
LPtjuh
Geplaatst: 15-12-04 09:14
ik rij altijd met een dressuur dekje onder mijn vsh zadel, ik krijg binnen kort mijn nieuwe zadel ( dressuur ) en dan kijken of ik dat wel mooi vind , maar ik vind persoonlijk ' gewone' dressuur dekjes niet lelijk onder een vzh zadel ik denk dat zo'n ankypad niet mooi staat onder een vzhzadel
Samy
Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-04 09:15
Neej een Ankypad koop ik er ook niet voor, maar omdat ik wedstrijden rij op de manege paarden en die op 2 na allemaal een VZ hebben wil ik wel dat het past als ik ook op de andere 2 zou moeten rijden.
Dank je voor je bericht!
Mi_Amore
Geplaatst: 15-12-04 12:02
Ik heb ook 2 dressuurdekjes voor Chip. Zij heeft ook een vzh zadel en het staat haar echt prachtig :j
c_alsemgeest
Geplaatst: 15-12-04 13:24
ik reed ook altijd met dressuur dekjes etc onder een vzh zadel... en het zag er altijd netjes uit hoor.
Puera
Geplaatst: 15-12-04 13:25
Ik heb een veelzijdigheid richting dressuur dus een dressuurdekje ligt net wat mooier onder mijn zadel als een veelzijdigheiddekje maar op zich maakt het niet veel uit. Dressuur kan prima onder een VZH-zadel. Ik heb niet zo'n ANKY-pad maar eentje van BR onder mijn zadel en dat kan prima hoor. Alleen heb ik een wat rondribbig paard en daardoor gaan die punten van het dekje wat wijduit staan. Staat verschrikkelijk onnozel.