wie heeft....

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Roozzz

wie heeft....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-04 16:31

hoi hoi,

Ik heb bij divoza mijn zadel gekocht maar nou schuift het on gallop naar voren. Ik gebeld naar divoza en ze kunnen langskomen om te kijken waar het opgevuld moet worden etc. maar dat is 85 euro. (gratis opvulbeurt heb ik nog wel)

Nu wil ik weten wie dit wel is heeft gedaan en of toen je het zadel weer terug had, tevreden was met het resultaat.

groetjes roos

develsgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 16:35

ik heb mijn zadel wel eens laten opvullen maar dat was omdat het plat gereden was de zitkussens waren plat geworden en dan is het gewoon nodig en scheelt weer een heel stuk, een oud zasdel kanteld iets achterover en na het opvullen ligt het weer als nieuw
maar bij een nieuw zadel aanschaffen vindt ik dat het gewoon goed moet passen, als het nu al niet helemaal goed past zal t nooit perfect kunnen liggen op je paard maar das mijn mening
suc 6 ermee

Roozzz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-04 16:38

develsgirl schreef:
ik heb mijn zadel wel eens laten opvullen maar dat was omdat het plat gereden was de zitkussens waren plat geworden en dan is het gewoon nodig en scheelt weer een heel stuk, een oud zasdel kanteld iets achterover en na het opvullen ligt het weer als nieuw
maar bij een nieuw zadel aanschaffen vindt ik dat het gewoon goed moet passen, als het nu al niet helemaal goed past zal t nooit perfect kunnen liggen op je paard maar das mijn mening
suc 6 ermee

ook niet door een paar aanpassingen?

develsgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 16:41

kan wel maar een nieuw zadel nu al aanpassen is toch zonde zou je dan niet kijken voor een ander nieuw zadel?
is dat niet voordeliger en slimmer?
ik weet nartuurlijk niet hoe duur het was en wat voor iets het is
maar als ik een zadel koop mag t ook niet iets verkeerd liggen
het is duur genoeg

develsgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 16:42

mischien dat het voor jouw zafdel wel werkt

Roozzz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-04 16:46

nou kijk, het zit echt ontzettend lekker en het was 900 euro. maar wil het gewoon erg graag houden. geld voor een ander nieuw heb ik niet iig. als het daarna goed ligt, is eht niet zonde...maarjah....dat weet je antuurlijk nooit. het is btw een dressuurzadel

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 16:53

Persoonlijk ben ik niet zo te spreken over de kunsten van Divoza. Ik zou m'n paard + zadel inladen en naar Van Rijs rijden, dan weet je tenminste (bijna) zeker dat het goed komt.

Roozzz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-04 16:54

waar is dat? paard kan trouwens niet mee..komen die ook aan huis?

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 17:11

geeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 17:33

ik heb hem ook bij divoza gekocht maar dan zijn ze wel bij ons geweest ik heb hem later ook oplatenvullen omdat hij niet goed meer lag en dat was verder goed en zonder kosten!