Waar paardrijden in de ardennen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

obelixje

Waar paardrijden in de ardennen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-04 14:32

Binnenkort gaan we met een grote groep mensen van het werk een weekendje naar de ardennen. De bedoeling is dat we met een aantal gaan paardrijden, maar hebben nog niet echt een idee waar we dat het beste kunnen doen.

Mijn vraag is dus: kunnen jullie mij wat tips geven over goede adressen van waaruit we mooie buitenritten op een veilige manier kunnen maken?
Het gaat wel om redelijk ervaren mensen, dus dat is niet een probleem.

Bedankt!!

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 14:34

Wij hebben dat eens met een groep gedaan bij Les Olivettes of zoiets dergelijks. Zal even de link van het topic voor je zoeken. Of pb Mikkie eens die weet dat ook wel.

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 14:39

Steff_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 15:20

Ik ben dit jaar met Teqil_mikey naar de ardennen gegaan. Daar hebben we gereden met ijslanders. Was echt heel leuk. Voor de plaats moet je haar maar even pben, die weet ik namelijk niet meer

Puk25

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 16:08

Hoi,
Heb een gaaf adresje voor je! Haha! Haha!
Je kunt in de Hoursinne (stal Hoursinne) heeeeel erg goed terecht. Ze zijn daar net opgestart, hebben een leuk paardenbedrijf en passen de ritten heel erg aan op de wensen van de persoon. De hoursinne is een plaatsje zo'n 3 kwartier van Maastricht af en het ligt in de streek Erezee.
Als je in mijn profiel kijkt dan zie je foto's en info over ze. Mijn zusje en ik waren in ieder geval dolenthousiast!!!!! Haha! Haha!
Groetjes Barbara

teqil_mikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 16:18

Mr_Mikey schreef:
Ik ben dit jaar met Teqil_mikey naar de ardennen gegaan. Daar hebben we gereden met ijslanders. Was echt heel leuk. Voor de plaats moet je haar maar even pben, die weet ik namelijk niet meer

ja idd het was heel erg leuk veel je er mee over weten kun je me altijd pb' en het is zeker een keer de moeite waard om daar heen te gaan Haha!

en steff Tong uitsteken niet alleen het ijslander rijden was leuk maar je kan daar nog veel mee lol hebben hoor vraag het ons maar Tong uitsteken

obelixje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-04 17:05

Bedankt allemaal voor de reacties! ik ga eens kijken wat ik er mee kan (moet natuurlijk ook weer in de goede omgeving liggen enzo..) Maar vind het super dat jullie meedenken!!

geeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 17:31

dutch joy heeft arabieren waar je mee kan rijden onder begelijding
is een nederlander die dat bedrijf heeft!

obelixje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-04 22:48

tnks geeek, ik zal eens kijken of het wat is.