hij heeft altijd wel wat!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

SuzyE

hij heeft altijd wel wat!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-04 14:19

hallo allemaal,

tegenwoordig valt het wel mee (vanwege zn deken denk ik)
maar mijn ros heeft altijd wel plekjes, hoe hij eraan komt, geen id, alles 10x nagekeken etc etc. Hij heeft gewoon zo'n dun huidje ook Boos!

ik kan hem met veel paarden ook niet buiten zetten omdat hij zo dominant is dat hij altijd ruzie loopt te maken, en de paarden waar hij het WEL mee kan vinden, als die willen spelen en ze trappen bv op zn achterbeen, JA hoor weer een plek!!! Boos! Boos!

ík vroeg me dus af of meer mensen zo'n pony/paard hebben. Want ja, gedeelde smart is halve smart

TeamSpirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 14:35

wat bedoel je met plekjes? wondjes?

UK_eef

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 15:15

Ja, zo ken ik er ook nog wel een groot aantal die áltijd wat hebben. Inderdaad heel erg vervelend, maar ze zijn niet van suiker. (dat vergeten we nogal eens) Lachen

SuzyE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-04 15:16

TeamSpirit schreef:
wat bedoel je met plekjes? wondjes?

kleine oppervlakkige wondjes, en dan kijk ik de hele stal na, en vind ik nix Verward

SuzyE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-04 15:17

Eef18 schreef:
Ja, zo ken ik er ook nog wel een groot aantal die áltijd wat hebben. Inderdaad heel erg vervelend, maar ze zijn niet van suiker. (dat vergeten we nogal eens) Lachen

idd, zei mn vader ook laatst, ach dat groeit wel weer terug en dat is ook zo, hij moet zelf wat voorzichtiger worden en dan moet ik maar beetje opletten met wie ik m buitenzet Knipoog

maar was gewoon benieuwd of meer mensen zo'n paardje hebben

Annem84

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 15:45

jep heeft mijn paard meestal op dr hoofd en waar ze het aan doet? echt er zit niets in de stal waar ze zich aan kan stoten. maar ze heeft gewoon vaak van die schaafwdjes op haar hoofd.

wenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 16:10

mijn paard heeft ook altijd wel een plekje ofzo
hoe die het doet is een raadsel
maar ja het komt altijd goed met hem