verhuizing, scheren nog wat vraagjes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

roylinde

verhuizing, scheren nog wat vraagjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-04 09:51

Haha! ik heb een hoger inkomen en kan royena weer op een duurdere stalling zetten, iedeaal binnenbak, verwarmde stallen, grote springbuitenbak, zomers weidegang, en 's winters in de padock. Haha! Helemaal geweldig.
Nu heeft royena alleen een supper dikke winter vacht omdat ze hier in een zeecontainer staat en geen dek op heeft gehad Bloos Schijnheilig
nu ga ik dr dus scheren natuuurlijk krijgt ze een dik dek op dus, neem aan dat dat nog wel kan Cool

maar nu scheren Verward heb ooit een koe geschoren maar das ook echt alles Bloos
ik krijg wel wat hulp hoor, en royena is niet bang voor scheeraparaten dus dat scheelt Lachen (ze is nog wel eens dapper uhum)
wat voor patroon kan ik het beste doen? of kan zo ook gewoon kaal Tong uitsteken
en hoelang duurt het voordat dat grijze weg gaat?

Lachen nou ik ben benieuwd, zaterdag gaat ze waarschijlijk verhuizen, en dan volgende week gaat dr jasje uit Tong uitsteken

roylinde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-04 17:38

niemand??

lizjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 17:51

ik heb helaas geen ervaring met scheren!
Veel plezier bij je nieuwe stalling!

roylinde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-04 17:55

oke, tanx Haha! niemand meer?

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 17:57

Wel jammer dat je weg gaat hoor Roos Haha!
Maar ik zou d'r gewoon helemaal scheren, want de stallen daar zijn toch verwarmt..?

F3mke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 18:03

Ga je scheren omdat je paard erg zweet? Want je kunt ook voor een dekenpatroon (ik weet niet of dit echt zo heet), dat betekent dat je de hele hals scheert, dan doorlopend over de zijkant van de buik, over de lies en de achterhand en het eindigt dan ongeveer ter hoogte van de staartwortel.

Ja ik weet niet precies hoe ik het kan uitleggen Knipoog Misschien dat iemand er een foto van heeft?

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 18:21

P_Tries

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 18:45

mijn kwpn'er is nu een maand geleden geschoren en het bevalt me echt prima.
hij is helemaal geschoren en dat is het makkelijkste je kan als je dat zelf wil een plekje over laten voor de gelpad dus daarom heen scheren maar ik heb dat niet gedaan.
het geeft een superr mooit gezicht