kelly gaat naar een handelaar

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

babli

kelly gaat naar een handelaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-04 21:06

aangezien ik niet op het shetlandertopic kan plaats ik het hier maar kelly me verzorgshetje gaat naar een handelaar omdat naar mijn gevoel die mensen gewoon te lui zijn haar te koop te zetten ze hadden mij nog voorgelogen ook dat ze naar een leuke pensionstal aan diezelfde weg ging ik had gevraagt of ik haar nog blijven verzorgen maar toen zij ze op msn nee ik zij dat ze naar stal midler ging omdat als ik zij dat ze naar een handelaar ging jij mischien boos werd Verward
ik vind het echt heel rot en ik heb ook echt zon naar gevoel als ik aan een handelaar denk oke er kunnen wel goede handelaren zijn maar sommige... Bloos!

ik moest even mijn verhaal kwijt ik weet niet wat ik moet doen als ze naar een handelaar gaat zie ik haar mischien wel nooit meer en ik ben zo aan haar gehecht Scheve mond [/list]

Eliana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 21:08

Ik vind het echt zo rot voor je mandy ! Als er uers is kun je me altijd pb-en of mailen Ach gut ! weet kyra al wanneer kelly weg gaat? anders moeten we nog een keer afspreken zodat we nog een par mooie fotos van dr kunnen maken !

babli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-04 21:09

jaa dat zou ik echt heel erg fijn vinden om nog wat laatste foto's van haar te maken .. =(

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 21:10

dan hou je niet van je dieren als je ze naar een handelaar brengt en het veulen ?
mag jij er niet 1 kopen

babli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-04 21:13

horsewisper schreef:
dan hou je niet van je dieren als je ze naar een handelaar brengt en het veulen ?
mag jij er niet 1 kopen

ja ik zou wel willen, maar op dit moment geloven ze niet als ik dan met smoesjes kom als ik ga goed me best op school doen want het gaat op dit moment ook al niet zo goed op school Huilen . ik vind dit echt zon *** streek ze kunnen toch minstens even de tijd nemen een goed baasje voor haar te vinden ik ken genoeg vriendinnen die zij ook kent die een paardje zouden willen/kunnen krijgen. maar nee hoor hun zetten hem gewoon gelijk te koop bij een handelaar nou sorry hoor Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 21:13

Heel sneu voor jou. Maar bij een handelaar zal ze het heus niet slecht hebben. Die man heeft paarden verkopen als werk. Goede, verzorgde paarden brengen meer geld op, dus het lijkt me onwaarschijnlijk dat ze het slecht krijgt. Het is een hoop gedoe om een paard te verkopen. Ik kan me dus wel voorstellen dat de eigenaren voor de makkelijk weg gaan.

Alytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 21:15

wat erg voor je Ach gut kun je niet aan de eigenaar vragen of jij ze mag proberen te verkopen?

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 21:16

echt rot voor je Scheve mond dat ze nog geneens de moeite nemen om een goed tehuis. mag je zelf ook geen goed tehuis meer voor de zoeken? Scheve mond

babli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-04 21:16

Coby schreef:
Heel sneu voor jou. Maar bij een handelaar zal ze het heus niet slecht hebben. Die man heeft paarden verkopen als werk. Goede, verzorgde paarden brengen meer geld op, dus het lijkt me onwaarschijnlijk dat ze het slecht krijgt. Het is een hoop gedoe om een paard te verkopen. Ik kan me dus wel voorstellen dat de eigenaren voor de makkelijk weg gaan.

kelly ziet er op dit moment niet echt goed verzorgt uit Bloos! ik ben de enige die er komt, ik verzorg haar ook echt heel goed maar ze zijn nu nog bezig met de wormen te bestrijden. ze is nu heel erg dun door de wormen ze heeft heel weinig weerstand ook door de wormen.
en als ze nou gewoon nog een baasje konden vinden waar ik nog contact mee kan hebben.. maar nee hoor ze doen haar gewoon weg naar een handelaar ik wil niet zielig doen maar straks zie ik haar nooit meer Verdrietig

babli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-04 21:17

ja, ik zou wel willen. maar ze vertelde het zo zelfverzekerd volgens mij staat het al vast dat ze naar een handelaar gaat maar ik ga zeker vragen of ik haar te koop mag zetten.

Eliana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 21:17

Ik snap het wel van je mandy! je heb dr nu een jaar verzorgt en het was beter voor kel als ze naar stal midler was gegaan

babli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-04 21:21

ja, dat is een harstikke mooie pensionstal aardige mensen en dan had ik haar waarschijnlijk ook niet hoeven te missen

babli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-04 21:23

ik ga dit naar kyra sturen vinden jullie diit goed of moet er nog wat aan worden veranderd?

haaj sChatjee,,
ik zat eens te denken... als kelly naar een handelaar gaat zullen we nooit te weten komen waar ze komt en zullen we ook nooit meer wat van haar te weten komen.
ik zat eens te denken en zou ik mogen proberen om kelly te koop te zetten en als er dan na een maandje geen kopers zijn dat jullie haar dan alsnog naar de handelaar doen
ik hoop dat het mag want dan kunnen we ook nog contact houden met het nieuwe baasje en als ik eerlijk ben komen ze meestal beter terecht als bij een handelaar ook al is het nog zon goede.
kusjes manDyyy

tijger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 21:44

jeetje babli wat erg voor je heeeeeeeel veel sterkte