dressuur instructie in Friesland?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Temeraire

dressuur instructie in Friesland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-04 20:45

Hoi,
Ik vroeg mij af van wie jullie les krijgen in Friesland en of je daar positieve ervaringen mee hebt?
Ik heb namelijk voor een aardige tijd les gehad van iemand, Laurien, maar die heeft geen tijd meer, dus ik ben op zoek naar andere instructie.
Maar ik ken eigenlijk maar weinig mensen die echt op niveau dressuurles kunnen geven bij mij in de buurt. Ik rijdt zelf M1, dus ik zoek iemand die goed M1 en hoger kan lesgeven. Ik bedoel trouwens priveles Lachen
Ik woon zelf in Franeker dus het liefst heb ik iemand die bereid is naar Franeker te komen.
Dus kunnen jullie iemand aanraden? En wat zijn jullie (eigen) ervaringen?
Ik ken zelf Tanya ( ik noem even geen achternamen, ik weet niet of dat wel mag) , maar daar heb ik liever geen les van, dus dan weten jullie dat alvast.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 21:17

Ik heb zelf les van Suzanne. Een instructrice van volgens mij 23 jaar die bij mij op stal staat. Ze heeft op het moment zelf drie paarden. Al haar paarden ongeacht niveau blinken uit in vrolijkheid en enthousiasme in het werk. Iets wat volgens mij 1 van de belangrijkste punten is. Ze volgt de opleiding paardenhouderij. En heeft de ORUN cursus gedaan, en gehaald. Ik kan haar vragen of ze ook in Franeker les geeft. PB voor meer info.

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 21:22

Ik heb op het moment les van iemand uit Tytsjerk ... Ik heb hier een aantal lessen van gehad omdat zij het paard wat ik aan het inrijden was door en door kende en zij mij precies kon vertellen hoe ik moest handelen naar haar toe ...
We gaan met zulke sprongen vooruit dat ik lekker les van haar hou het bevalt me perfect....

Ik denk alleen niet dat ze in Franeker komt....

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-04 22:57

Bedankt voor jullie reacties alvast Lachen
ik zie trouwens net dat mijn laatste zin een beetje banketstaaf overkomt. Ik heb gezegd dat ik liever geen les van Tanya heb, maar het is niet zo dat ik problemen met Tanya heb ofzo, en ik mag haar ook gewoon graag, maar het is alleen haar manier van training die denk ik niet aansluit bij mijn manier van rijden Lachen dus voor het geval iemand dit leest die haar kent, ik heb geen problemen met haar ofzo hoor Knipoog
@Coby; ik wacht nog even af, maar het klinkt wel interessant. Misschien pb ik je binnenkort nog wel even, maar ik wacht eerst nog even wat meer reacties af Knipoog

Dribbelkont

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 16:57

Hoi ik heb mijn pony staan op de pension stalling in Marssum.
Daar krijgen wij les van Ria Haringsma
die geeft les tot Z2
Mag het ook jureren.
Kijk maar eens op www.stalharingsma.nl

weet niet of ze aan huis komt maar volgens mij kan je wel bij haar thuis komen lessen en ja dan natuurlijk priveles.

Ik wil wel zeggen ze is niet goedkoop. Scheve mond
Maar wel erg goed OK dan!

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 19:55

Ik ben even voor je aan het denken, maar weet t zo ff niet. Jan vd Wal..hebben veel mensen die ik ken les van, maar ik ken m verder niet. Wat Tanya betreft, ik snap je hoor Knipoog..hahaha

TequilaRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 22:30

Ik heb ook les van Ria Haringsma en dat bevalt al 10 jaar heel goed, maar weet iid niet of ze naar Franeker wil komen. Dan zou je haar moeten mailen! Adres staat wel op haar site...Suc6