Ruiterbewijs in drie delen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mocca

Ruiterbewijs in drie delen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-04 09:10

Hello,

ik ben van plan mijn ruiterbewijs te gaan halen in een weekend bij 't reelaer, maar las nu in de paard en co dat je in 2005 zonder eigen paard, je ruiterbewijs in drie delen moest halen, met tussen pauzes van drie maanden? Weet iemand of dit klopt? Op de site van 't reelaer staat nl. niks daarover en kan je je nog gewoon voor de weekenden opgeven... Voor ik me opgeef wil ik graag weten of het nu nog kan in een weekend of niet meer Verward

Weet iemand dit?

lizjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 09:11

ik las het ook, miss even de site checken

SillyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 09:13

dat is de manier zoals ze het op FNRS maneges doen. Dan heb je een ruiterpaspoort en haal je het eerste deel als je bijv. 3 keer bent buiten wezen rijden en het tweede deel als je 20 keer meer buiten bent wezen rijden (exacte aantallen weet ik niet hoor!) en dus een tijdje later. Bij het 't reelaer krijg je hem gewoon in één keer want daar ga je op voor een ruiterbewijs.

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-04 16:40

Silviabol schreef:
dat is de manier zoals ze het op FNRS maneges doen. Dan heb je een ruiterpaspoort en haal je het eerste deel als je bijv. 3 keer bent buiten wezen rijden en het tweede deel als je 20 keer meer buiten bent wezen rijden (exacte aantallen weet ik niet hoor!) en dus een tijdje later. Bij het 't reelaer krijg je hem gewoon in één keer want daar ga je op voor een ruiterbewijs.

oke gelukkig maar Lachen Nu kan ik me tenminste met een gerust hart opgeven Knipoog

loyalty

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 20:10

gaaf dat je hem daar ook gaat halen ik heb hem daar ook gehaald Haha! Haha!
het was er echt heel leuk ik reed op Rosa (haflinger) ze was heel lief

kiekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 23:12

Wat leuk ik ben daar toen ook geweest een heel weekend lang.
Ik zat eerst ook op rosa maar die wastoch wel een beetje klein voor mij.
Toen ben ik op een grote vos gegaan weet even niet meer hoe ze heet.
Milano is ook een heel leuk paard daar reed een vriendin van mij toen op.
ALs je goed oplet met de theorie lessen die je krijgt worden bijna alle antwoorden gegeven.
groetjes kiekje

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 14:28

De theorielessen bij het Reelaer zijn inderdaad erg goed! Als je daar oplet, slaag je zowieso voor je examen, zonder te leren Haha! Knipoog
Ik ben er 2 jaar terug ook geweest, heb toen op Lars gereden. Was echt een gaaf tankje!