Waar trailer huren en waarop letten bij vervoer???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ElanII

Waar trailer huren en waarop letten bij vervoer???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-04 22:06

Hallo allemaal,

Ik hoop dat ik mijn vraag in de goede rubriek zet.
Eind van deze maand ga ik mijn paard verhuizen van de Veluwe naar Bergschenhoek. Dan kan ik tenminste ook door de week rijden en niet alleen in het weekend, veel dichterbij dus.
Mijn vraag: bij wie kan ik het beste tegen een redelijke prijs een trailer huren ? Wat kost het ongeveer ?
Waar moet ik op letten bij vervoer ?
Transportschoenen bv.: nodig of niet nodig ?
Moet er stro in de trailer ? Moet ik wat hooi meenemen zodat hij wat kan knabbelen ?
Waar moet ik nog meer aan denken ?
Overigens is mijn paard volgens mij wel trailermak, heeft altijd wedstrijden gelopen.
Bedankt alvast voor jullie tips...

ElanII

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 09:41

voor adressen zou ik gewoon de goudengids er op naslaan. volgens mij zit aanhangerland in berschenhoek waar je een goeie trailer kunt huren. transport beschermers zou ik zeker om doen. kan altijd zich aantikken of van de treeplank afstappen of iets dereglijks. stro hoeft er niet in , glijd alleen maar meer, alleen voor paarden die het wat eng vinden kun je wat stro er in leggen vaak lopen ze dan wat makkelijker naar binnen. Maar bij een goeie vloer hebben ze dus meer grip zonder stro.succes OK dan!

WenS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 10:03

Divoza. Bij Divoza in Heteren verhuren ze ook trailers, dat is volgens mij niet zover bij jou vandaan. Ik zou in ieder geval de transportbeschermers meenemen en wat zaagsel voor op de bodem en hooi in hooizak zodat ie kan eten op de trailer. Plus voor de zekerheid mobiele telefoon en nr van de wegenwacht. Als je helemaal zeker wilt zijn kun je ook een bedrijf inhuren die jouw paard voor je vervoert, mensen met veel ervaring en je paard staat dan lekker luxe in een mooie vrachtwagen. Vaak als je alles bij elkaar optelt zoals trailerhuur, verzekering ect dan ben je net zo duur uit alleen is de service van professionals natuurlijk beter.Kijk eens bij Everything with horses. Telnr en adres staat op horses.nl Lachen

Tenfold

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 10:07

Een longeerlijn, extra touw en een emmer (om je paard evt water te kunnen geven) zijn altijd handig om mee te nemen.

vicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 13:10

bij de westkustruiters in wassenaar verhuren ze ook.
zijn vrijwel nieuwe trailers.

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 13:17

vicky schreef:
bij de westkustruiters in wassenaar verhuren ze ook.
zijn vrijwel nieuwe trailers.

Daar huur ik idd ook altijd. Mooie trailers, fijne service.