prijzen bruine leren laarzen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Coby10

prijzen bruine leren laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-04 19:07

Ik ben binnenkort toch echt wel weer een toe aan nieuwe laarzen, en eigenlijk wil ik wel graag bruine laarzen (ik start toch niet meer,dus voor wedstrijden heb ik ze toch niet nodig) Ik vroeg me alleen af of iemand weet hoe duur bruine laarzen (Petrie, of misschien Derby) zijn? Zijn die echt meteen een heel stuk duurder dan zwarte ongecoate laarzen?

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 21:41

Bruin is meestal kalfsleer dus dan kom je automatisch in de duurdere modellen uit. De Petrie Perfect of Standaard bijvoorbeeld (de goedkoopste modellen) zijn bij mijn weten niet leverbaar in het bruin. Ik heb bruine Petrie Excellent's en bij mij was destijds de toeslag voor de kleur iets van 50 gulden als ik het me goed herinner. Voor die prijs zat wel het maatwerk er bij in, ze moeten immers toch speciaal voor jou gemaakt worden, bruin is meestal niet op voorraad.
En om het af te maken natuurlijk ook Petrie sporenriempjes in exact dezelfde kleur bruin erbij Pling

Coby10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-04 13:21

O ja, de sporenriempjes... niet vergeten! Lachen Ik heb even naar de prijzen van Petrie excellent gekeken.. ik denk dat ik een bestemming heb gevonden voor mijn eindjaarsbonus...Lachen

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 13:49

Naar keuze met zilver- of koperkleurige gespjes Pling
Zijn wel vrij prijzige riempjes, maar ik heb ze nu net zo lang als m'n laarzen (bijna 4 jaar) en ze zijn nog helemaal goed. Dat vind ik lang voor leren riempjes!

Mijn laarzen:

Afbeelding
(inmiddels wel kaal aan de binnenkant door het gebruik, maar dat stoort mij niet zo)

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 16:18

Wouw ik vind het wel super mooi dat bruin.

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 16:37

Ik heb laatst ergens op een site bruine Petries gezien met Rits en Veter.
Waren geloof ik tussen de 300 en 400. Wel echt heel mooi!

Edit: Was op www.ooteman.nl Lachen

Coby10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-04 09:18

Ik ben om! Ik vind het inderdaad heel mooi, bruine laarzen. Ik denk wel dat ik ze een tint lichter neem, dan passen ze ook mooi bij mijn bruine hoofdstel... Bloos Van eht weekend ga ik ze meteen maar bestellen. Eer ze er zijn zijn we waarschijnlijk toch een half jaar verder.... Scheve mond

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 09:21

www.rijlaarzen.nl en laat je niet weer houden van alle berichten die geplaatst zijn over deze man1