Paardenkliniek Wolvega, goed?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Concorde

Paardenkliniek Wolvega, goed?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-04 19:15

Mijn toekomstige paard, een héle knappe 8-jarige vosmerrie, vader Landwind, gaat klinisch gekeurd worden in Wolvega.
Voor zover ik weet staat wolvega gewoon goed bekend, weet iemand er meer van?

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 22:15

Ik heb er alleen maar goede verhalen over gehoord.

Bacannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 22:25

Ja, hoor. Mijn vorige paardje is daar gekeurd. Hele mooie schone kliniek. Groot, voorzien van alle gemakken. Aardige artsen... Niets meer dan lof!

Azhari

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 22:59

wij hebben er ook eens een paardje gekeurd, dit was niet in de nieuwe, verbouwde kliniek maar in een noodgebouw. Maar ik moet zeggen ik kan alleen maar tevreden zijn over hoe het ging enz. dat het paard niet goed gekeurd werd was ook niet meer dan logisch achteraf.

Vinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 08:14

Ik heb er geen ervaring met aankoopkeuring, maar wel met het onderzoeken van mijn paard wat onregelmatig was. Ik ben zeer tevreden met hoe ze met mijn paard omgingen en hoe ze mij alles precies uitlegde wat en waarom ze iets deden. Ik vind het een mooie kliniek met prettig, vriendelijk personeel.

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 08:42

Ik ken alleen een van de dierenartsen, Erik Leusink. Prima dierenarts, hij heeft vaak dienst op de drafbaan. Verder heb ik er ook alleen maar goede verhalen van gehoord.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 08:49

ik ben er geweest met twee paarden vroeger, een voor castratie en ene merrie die onderzocht moest worden, netjes, vriendelijke mensen die weten wat ze doen.

Judith_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 11:54

Niets dan lof over deze kliniek. ik vind het allemaal hele kundige artsen. Erik leusink en ..... Haitema (ik geloof dat ie zo heet) ken ik als arts, die zijn heel goed. en de andere artsen schijnen ook erg goed te zijn. Je kan je paard met een gerust hart aan ze overlaten

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-04 21:08

Orien is vanmiddag klinisch gekeurd, en was goedgekeurd. Het viel ze wel op dat ze wat gevoelig was op de rug- en kruisspieren, maar ze is ook na een rustperiode nu weer 3 x onder het zadel geweest en zou wel wat spierpijn kunnen hebben. Ik kijk het iig even aan, en als ze alsnog niet goed is mag ze altijd terug. Waarschijnlijk komen ze haar woensdag brengen Lachen