Vragen over aanschaf trailer....

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lentigo

Vragen over aanschaf trailer....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-04 17:17

Hallo Bokers,

Al een poosje ben ik ermee bezig om een trailer aan te gaan schaffen. Maar ik zit even met een aantal vragen:
Pling Moet je een verzkering afsluiten?? Kan dat uberhaupt?
Pling Hoe zit het met de wegenbelasting??
Pling Hoe vaak laten keuren?
Pling En wat kost dit allemaal??

Ik ben dus op zoek naar een tweedehands tariler. 1,5 paards en in goede staat. Dus weet je nog iemand die een mooie goede trailer heeft staan, of weet je nog een goede handelaar in tweedehands trailers. Laat het dan ff weten. Ik heb tussen de 2000 en 2500 eure te besteden. Is niet zo heel, maar als we goed zoeken komt dat vast in orde. Ik woon zelf in Veenendaal, en het liefst wel in de buurt.
Dus weet je nog iets, of heb je zelf nog wat staan laat het ff weten en je mag een foto plaatsen hieronder.... Haha!

En alvast bedankt voor de antwoorden op de vragen...

Greetz van Jessica

TeamSpirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 18:13

verzekeren kan altijd
die van ons is verzekerd bij Interpolis
voor een trailer moet je wel wegenbelasting betalen maar ik heb geen idee hoeveel dat is *LOL*
keuren hoeft niet, maar het is iets persoonlijks. Je kan hem elk jaar wel een jaarlijkse beurt geven, maar als je een beetje goeie trailer hebt kan je dat ook nog even laten wachten.
Onze nieuwe trailer van 6500 euro. ik heb geen ideej wat een tweedehandse kost Verward

Lentigo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-04 12:06

inmiddels ben ik al een stuk wijzer geworden.
wegenbelasting per jaar is 25 euro...