caps en chaps

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

aisha

caps en chaps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-04 16:18

Welke gebruiken jullie en bavalt goed?
IK twijfel tussen de Br en de petrie chaps welke is het beste????
En bij de caps tussen die Harrys horse pro-plus veiligheids cap en die IFr of iets dergelijks al het goed is ook HH Welke hebben jullie???
Alvast bedankt

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 16:28

Ik heb voor de dressuur en springwedstrijden de HH Pro Plus cap, een erg fijn cap! Voor de crossen gebruik ik een speciale cross cap en de training heb ik een Casco Youngster op, wat ik eigenlijk helemaal geen fijne cap vind.

Wat Chaps betreft heb ik altijd de soort suede met een elastieken band erin. Geen leer dus. Bevalt me prima. Op wedstrijden draag ik leren Derby laarzen.

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 23:19

Ik heb een Casco cap, maar de laatste tijd vind ik m steeds minder lekker zitten. Heb m ook al een aantal jaren.
Ik heb chaps van Kieffer. Ze zijn van dat wasbare leer, met elastiek. Zijn echt super fijne chaps!

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 11:29

Ik heb de Harry's Horse pro plus cap en ik vind hem erg fijn. Je voelt hem bijna niet als je hem op hebt.

Van chaps heb ik Harry's Horse, zitten ook erg lekker, maar ik geloof at jij leren wilt... (beenkappen toch?)

Dela

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 11:45

cap heb ik de HH pro plus cap,
thuis rijdt ik met normale chaps en met leren chaps (beenkappen) van derby -> zitten echt super.
op wedstrijd toch maar mn leren rectiligne ofzow iets

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 18:32

ik heb harry's horse pro plus cap. zit perfect en is ook nog mooi!
heb leren chaps (geen gaithers) weet niet welk merk. zitten op zich lekker, alleen het nadeel is, is dat ze niet ademen en dat ze dus kleddernat zijn aan de binnenkant als je hebt gereden...

dat heb je bij suede chaps niet.

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 18:36

ik heb die van IRH , hele fijne cap

En ik rij nu met gewone neoprenen chaps en jodpurs.. of m'n leren rijlaarzen

Ik ben druk aan het sparen voor de leren chaps van Kalvalkade.. die zijn echt mooi