Gewicht op het paard

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Banja

Gewicht op het paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-04 15:46

Hoeveel kan een jong paard, in dit geval een Fries van 4 jaar houden op zijn rug?

Suusiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 15:52

Friezen zijn sterk hoor! Die kunnen makkelijk een volwassene dragen. Iemand die zwaarder weegt dan 80 kilo zou ik er voorlopig even niet oplaten, gewoon omdat hij nog erg jong is. (weet niet of hij alles al kan, of hij al bekend is met ruiters op zijn rug, hij moet natuurlijk een evenwicht zien te vinden)

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 15:57

Suusiej schreef:
Friezen zijn sterk hoor! Die kunnen makkelijk een volwassene dragen. Iemand die zwaarder weegt dan 80 kilo zou ik er voorlopig even niet oplaten, gewoon omdat hij nog erg jong is. (weet niet of hij alles al kan, of hij al bekend is met ruiters op zijn rug, hij moet natuurlijk een evenwicht zien te vinden)

idd een fries zou normaal gesproken wel een volwassen persoon moeten kunnen dragen, alleen is hij nog wel jong dus wees r zeker van dat hij een sterke rug heeft

TeamSpirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 16:08

heeft er al eens eerder iemand omgezeten of wordt dit de eerste keer?

Banja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-04 18:07

ik rij er nu al 3 weken iedere dag op.. ik weeg ongeveer 60, maar ik wil gewoon weten tot hoeveel hij kan houden..