Strandrit?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nadine22

Strandrit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-04 21:18

Ik ben op zoek na een manege (of iets dergelijks) waar je mooie en leuke strandritten kunt maken van min. 2 uur voor vergevorderde ruiters (In Februarie). Met strand, duinen en als het kan ook bossen...
Met het liefst Friese paarden en/of Tinkers..
Kan iemand mij helpen en weet iemand iets..
Laat het dan aub horen...

Veel liefs, Nadine

Ktje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 23:41

Bij Manege Berestein kan je buitenritten maken naar het strand. Dit is in Den Haag, maar alleen niet op friezen en tinkers, maar op KWPN-ers en voor de kleintjes diverse pony's. Voor meer info PB, ik werk namelijk daar.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 09:44

Bij bijna elke manege aan het strand kan je wel mee op strandrit.
Bel gewoon een manege in de buurt op of eentje die je leuk lijkt.

Nadine22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-04 10:55

OH dat zal vast wel bij elke manege, maar het probleem is, woon in Limburg, dus eerst gaan kijken heb ik ook niet zo heel veel zin in..
En we zijn vorig jaar in Noordwijkerhout geweest, maar dat is ons best tegen gevallen.. Hele kleine paarden (ben zelf al 1.80) van de 2 uur, anderhalf uur gestapt.. en dat was gevorderde... dus nu wil ik zeker zijn als ik ergens heen ga...

IngLio

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 11:36

Er zit een manege in Schoorl, Poelenburgh, maar dat is voor jou een flink eind rijden denk ik. Ze hebben daar allerlei paarden, ook een fries en toen ik daar ben geweest kreeg ik een Fjord onder me. Je kan daar voor verschillende ritten kiezen.
De rit die ik heb gedaan ging eerst door het bos, toen ff lekker over het strand crossen en toen weer terug door het bos naar de manege.
Hier de link naar hun site: http://www.poelenburgh.nl/

Nadine22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-04 12:43

Jah dankje.. Die had ik ook al op internet gevonden.. Ben nog even verder kijken..

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 15:21

IngLio schreef:
Er zit een manege in Schoorl, Poelenburgh, maar dat is voor jou een flink eind rijden denk ik. Ze hebben daar allerlei paarden, ook een fries en toen ik daar ben geweest kreeg ik een Fjord onder me. Je kan daar voor verschillende ritten kiezen.
De rit die ik heb gedaan ging eerst door het bos, toen ff lekker over het strand crossen en toen weer terug door het bos naar de manege.
Hier de link naar hun site: http://www.poelenburgh.nl/

Is een aanrader Knipoog

TeamSpirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 15:23

ik weet een gave op Ameland, maar je wilt zeker niet zo ver weg gaan *LOL*

Nadine22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-04 15:37

Ameland is nou net iets tever Knipoog Graag wel "aanland" Maar zit ook aan Poelenburgh te denken, maar wil ff verder kijken nog, misschien dat er meer een idee hebben.. Alvast bedankt