Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Het is een dikke zachte stof met een koeienprint. Eraan zitten beugels (plastic) Ik heb er twee keer meegereden en toen werd de pony waarvoor het gekocht was verkocht. Opstappen lukte er niet mee, ik moest een constructie bedenken zodat het niet zou schuiven (touwtje om beugel heen en door de 'oksel' van de pony, dan heel snel opstappen en touwtje losmaken) Wanneer je op een beugel ging staan dan ging het ding glijden, maar wanneer je normaal zoals je behoord te rijden op twee beugels steun geeft dan ging het heel erg goed. Kon er ook gewoon mee lichtrijden, verlichte zit in galop.
). Onderkant is van vilt van flinke dikte. Ik heb er één met westernsingel maar dresuursingel kan ook. Je kan zelf het kleurtje kiezen en de prijs kwaliteit verhouding is meer dan uitstekend. Ik ben iig erg tervreden! Quellian schreef:Gepikt van de site van scoobydoo:
[image]
Ik heb m nog niet gebruikt, ligt nog in de auto
Maris schreef:jammer, ik kan de foto niet zien !
Maar de bbp van Calippo komt er goed uit hier geloof ik ! Ik wil idd graag een pad met suede en zonder beugels.
MAAR mijn paard heeft een hoge schoft en de bbp hebben vaak totaal geen vorm. Hoe ziet dat ? Komt er dan niet teveel druk op de schoft ? Of hebben jullie allemaal paarden zonder hoge schoft ?
En de parelli bbp ? Die is mega duur, maar in de VS veel goedkoper. Kan je hem dan niet in de VS kopen ??
En met wat voor singel moet je met een bbp rijden ? Misschien dat een neopreen singel b.v. te glad is zodat de pad eerder schuift ?
Groetjes,
Maris