Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Princess schreef:dat is dus waarom ik voor de paarden gekozen heb....
Tulandro schreef:Ik heb gekozen voor een goede studie waarmee ik later als ik afgestudeerd ben, bovengemiddeld mee ga verdienen waardoor ik me later waarschijnlijk kan permitteren om enkele dagen in de week te werken en een aantal dagen vrij te zijn voor de paarden.
) Jippie schreef:Nee, geen herkenning.
Ik heb tot ongeveer 3 - 4 jaar terug wel altijd behoorlijk zware banen gehad in verschillende functies. Vaak was ik lid van het MT en moest ik ook leidinggeven. Destijds vond ik dat heel erg leuk maar er zijn in mijn leven nog meer dingen die ik leuk vind. Ik ben niet de persoon die leeft voor haar werk, ik werk om te leven.
Geluk zit voor mij in een stukje vrijheid om zelf keuzes te kunnen maken. Met zo'n verantwoordelijke baan was het moeilijk mijn werk- en prive-tijd gescheiden te houden.
Ik ben nu zeer happy met de keuze die ik gemaakt heb. Ik heb inmiddels een minder zware job bij een bijzonder flexibele werkgever. En als ik geen paard zou hebben dan was ik vast en zeker erg druk met honden, katten, handwerken, kokkerellen, schilderen en tekenen, sporten, noem maar op.