Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kitten schreef:Tralies likken valt eigenlijk onder dezelfde noemer als "luchtzuigen en kribbenbijten" en heeft vaak te maken met een afwijkend maagzuur gehalte. (vandaar dat ze het vaak doen na het eten van krachtvoer of snoep)
Kijk met de zoekfunctie maar eens naar de topic's over luchtzuigen, dan kom je hier heel veel info over tegen.
Tallie1979 schreef:Mijn fjord doet het ook. Maar alleen als hij wat gegeten heeft. Na snoep is het erger ( lees: likt hij langer ) als na gewoon eten, dan doet hij het niet altijd.
Nooit geweten dat het aan zijn maag zou kunnen liggen, ik neem aan dat het geen kwaad kan?
Hij heeft een liksteen, maar daar doet hij al bijna 1,5 jaar mee, die likt hij niet zo vaak.
beautylover schreef:beauty deed het eerst ook......liksteen neergelegd/gehangen en ze deed het niet meer....
maar wat bij jou het probleem is weet ik niet..hangt er al een liksteen in of niet?
Tallie1979 schreef:Ja, eerlijk!! Ik heb hem vorig jaar juli gekocht voor hem, hij doet er nog steeds mee
Hij komt dus in zijn voer erg weinig te kort, anders zou hij er veel korter mee doen