Sportbeha's voor de rijker bedeelden ;)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Effy

Sportbeha's voor de rijker bedeelden ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-04 19:06

Tsja, misschien een rare vraag, maar welke sportbeha's kunnen jullie aanraden? En eh, dan bedoel ik niet voor mensen met erwten, maar de flinke maten zoals D/DD. Heb zelf DD75 (soms wil ik ook nog wel eens in een D-tje passen maar vaak niet Bloos ) en de sportbeha's die ik heb gehad waren toch allemaal niet echt super. Bewoog nog allemaal iets te veel naar mijn mening Knipoog Ook met sporttopjes erover Boos!

Wat vinden jullie nou echt goede sportbeha's en welke kunnen jullie me echt aanraden?

Tomaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 19:09

Voor zover ik weet zijn die echt heel moeilijk te vinden. Ik heb nu Fila en Shock Absorber. Alleen gaat dat model van Fila uit de collectie en pas ik die anderen niet...
Btw. de Esprit bh's met Esprit Bodywear erop zitten verschrikkelijk goed Lachen

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 19:09

Ik heb er nog niet één gevonden die goed zit.
Ben ook wel benieuwd wat er hier gezegd gaat worden.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 19:19

Ik ben zelf een grote c/ kleine D en ik heb er een van de Hunkemoller. Het geeft echt een goede ondersteuning maar na 3 á 4 uur zit ie echt niet meer lekker (maar dat is volgens mij met alle sport BH's omdat ze zo stevig moeten zijn) Ze zijn niet eens heel erg duur, geloof €20 á 25.

Succes ermee!

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 19:23

De Shock Absorber. Te koop bij Perrysport, Neckerman en Wehkamp. Ook in hele leuke kleuren!

sorayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 19:27

ik heb ze van fila en die zaitten me heerlijk...ik heb er 2 met voorsluiting en 1 met gewone achtersluiting.
ik meotzeggen dat die met voosluiting het lekkerst zitten

morretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 19:35

Ik weet dat ze richting het noorden (emmen)grotere maten verkopen.
Ikzelf kon ook nooit hier in de buurt een goede bh vinden maar daar hebben ze toch even wat meer keus voor de wat grotere omvang.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 19:51

Ik heb de sportbeha van Champion (topjes model). Zit prima en houdt de boel keurig "rustig" tijdens het rijden. Niet echt goedkoop (49,95), maar ze zijn het wel waard. Ook blijven ze bij veel wassen goed.
Gewoon te koop bij ruitersportzaken en vast ook wel bij andere sportzaken.

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 19:53

ik heb er 1 van de hunkemoler, zit ook prima (ik heb 85D)

Effy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-04 20:00

Bedankt allemaal!!! Ga zeker op zoek naar de merken die jullie allemaal noemen. Prijzen maken me in dit geval niet zoveel meer uit. Heb me erbij neergelegd dat grote maten vaak ook grote prijzen betekenen Knipoog Als het maar goed zit!

Echt een ramp altijd, die beha's

morretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 20:01

het is inderdaad altijd een drama

soesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 20:02

Ik heb een super bh van de hema. Een sport, met brede schouderbandjes en ook nog die niet af kunnen zakken.
En dat voor 15 euro. Maat 85 DD. Gegarandeerd geen gewiebel meer!

Symbeami

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 20:05

hoi, ik heb 90 D of E zelfs. (zeg altijd koffiecup Haha!)
Ik zweer bij Triumph. Ik heb een hele fijne, een topjes model, maar die is inmiddels uit de collectie. Maarrrrr, hij is nog steeds goed!!!
De shock absorber vond ik ook lekker zitten, maar na veel gebruik en wassen ging die teveel uit rekken.
Maar Triumph heeft zeker goede sport BH's. Aangezien ik enduranc rijd, vind ik dat het ook langere tijd lekker moet blijven zitten. Het liefst nog helemaal zonder haakjes ed.
Onlangs heb ik een sport BH in Belgie gekocht, met klittenband aan de zijkant, dat ding zit ook goed. Weet alleen het merk niet.

Tomaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 20:15

Volgens mij heeft Triumph ze niet in 75

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 20:24

Champion en Triumpf zijn de beste merken vind ik. Ze zijn niet goedkoop, maar gaan wel heel lang mee en zitten heerlijk.

Lottew

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 20:32

Ik vind die van Fila niet zo heel mooi/fijn zitten, veel sportbeha's vormen je borsten zo raar, weet niet hoe k t moet zeggen! Ik heb C en vind die van Shock Absorber perfect, had altijd pijn met doorzitten en rennen, dat gaat prima nu. Je hebt er verschillende sterktes in, voor elke sport / maat zijn verschillende 'sterktes'. Mijn moeder heeft E en loopt hard, zij heeft ook Shock Absorber en bevalt r perfect!

Loena

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 20:45

Ik heb ook de Shock Absorber, heb al een tijd geen nieuwe gekocht, maar volgens mij zijn ze niet goedkoop maar je doet er gigantisch lang mee!
Ben er erg tevreden over!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 20:45

Ik heb de Fila met voorsluiting. DD is gelijk aan E en Fila gaat net tot E. Volgens mij gaan ze dat model uit de collectie nemen (sukkels van Fila). Ben vorige week toevallig nog op zoek geweest naar nog een andere, want om aan die Fila te komen is echt een hel. Ze worden bijna nergens verkocht.

Hema hoef ik iig niet. Die is veel te slap en dat wordt pijnlijk bij het rijden. Verder heb ik nog die van Honkemoller geprobeerd.
Ze hebben 2 modellen. Een slappe en eentje die je een beetje lomp over je hoofd moet aantrekken, maar die zit wel heel stevig. Helaas met achtersluiting.
Verder heb ik eigen merk van de Livera geprobeerd, maar dat was dus echt slappe hap.
Ook de shock Absorber van Berlei heb ik geprobeerd. Die zat wel lekker, maar dat was level 3 en voor paardrijden wil ik toch level 4 hebben. Het gaat anders zo snel pijn doen. En bij de Bijenkorf verkochten ze geen level4.
Met Triumf heb ik altijd ruzie. Is gewoon niet mijn model zeg maar.

Mijn aanrader is dus zeker Fila, die met voorsluiting en zonder beugels natuurlijk. Maar een bh is heel persoonlijk. Wat mij echt geweldig zit, kan een ander echt verschrikkelijk zitten (zie Lotte over de Fila). Knipoog

Effy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-04 20:50

Het is inderdaad ook een persoonlijke kwestie. Heb sommige van bovengenoemde merken ook al eens geprobeerd en die bevielen dus niet echt. Maar ik heb nu in ieder geval weer wat andere merken om naar op zoek te gaan!

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 21:41

Ik heb ook Shock Absorber, inderdaad besteld bij de Wehkamp en ik vind het ideaal. Ik merk zoveel verschil met een gewone BH. En ik vind ze ook helemaal niet zo erg duur hoor. Gewoon normale prijsklasse voor een sportbeha (€ 30 per stuk).

marina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 22:07

Ik heb ok een shock absorber. Heerlijk ding!
Ik heb er toen 50 eruo voor betaald, maar hij is het zeker waard! (gewoon lekker mee gaan springen in de winkel Tong uitsteken)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 22:14

Scum schreef:
Ik heb de Fila met voorsluiting. DD is gelijk aan E en Fila gaat net tot E. Volgens mij gaan ze dat model uit de collectie nemen (sukkels van Fila). Ben vorige week toevallig nog op zoek geweest naar nog een andere, want om aan die Fila te komen is echt een hel. Ze worden bijna nergens verkocht.

Dat is idd een drama Boos!
Heb me er een paar weken geleden een bij Hunkermoller laten aansmeren maar die zit voor geen meter.
Omdat mijn omtrek (75) in voorhouding tot mijn cupmaat (DD/E) erg smal is zijn er nagenoeg geen goede BH's te vinden.
Ik heb nu nog 2 Fila's maar die beginnen nu echt minder te worden, dus als iemand nog een adres heeft waar ze de Fila met voorsluiting hebben in 75 DD/E houd ik me aanbevolen

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 22:15

marina schreef:
Ik heb ok een shock absorber. Heerlijk ding!
Ik heb er toen 50 eruo voor betaald, maar hij is het zeker waard! (gewoon lekker mee gaan springen in de winkel Tong uitsteken)

Haha! Dat doe ik ook altijd! ALs die verkoopsters eens wisten wat er allemaal in die pashokjes gebeurde Haha! . Hoewel... ze zullen het wel weten hoor Cool
Hebben jullie een dan een level4 van die Shock Absorber? En is die dan veel steviger dan 3?

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 22:18

Ilindra schreef:
Dat is idd een drama Boos!
Heb me er een paar weken geleden een bij Hunkermoller laten aansmeren maar die zit voor geen meter.
Omdat mijn omtrek (75) in voorhouding tot mijn cupmaat (DD/E) erg smal is zijn er nagenoeg geen goede BH's te vinden.
Ik heb nu nog 2 Fila's maar die beginnen nu echt minder te worden, dus als iemand nog een adres heeft waar ze de Fila met voorsluiting hebben in 75 DD/E houd ik me aanbevolen

Kun je je voorstellen hoeveel er over blijft als je 80 G/H hebt.
Errug weinig dus.
Zag dat de shock absorber tot een G-cup ging, vallen ze klein of groot?

marina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 22:24

Scum schreef:
Haha! Dat doe ik ook altijd! ALs die verkoopsters eens wisten wat er allemaal in die pashokjes gebeurde Haha! . Hoewel... ze zullen het wel weten hoor Cool
Hebben jullie een dan een level4 van die Shock Absorber? En is die dan veel steviger dan 3?

Ik heb geen idee of het 4 of 3 is. Hij zit in iedder geval als een huis Cool