) en de sportbeha's die ik heb gehad waren toch allemaal niet echt super. Bewoog nog allemaal iets te veel naar mijn mening
Ook met sporttopjes erover
Wat vinden jullie nou echt goede sportbeha's en welke kunnen jullie me echt aanraden?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) en de sportbeha's die ik heb gehad waren toch allemaal niet echt super. Bewoog nog allemaal iets te veel naar mijn mening
Ook met sporttopjes erover
) 
Scum schreef:Ik heb de Fila met voorsluiting. DD is gelijk aan E en Fila gaat net tot E. Volgens mij gaan ze dat model uit de collectie nemen (sukkels van Fila). Ben vorige week toevallig nog op zoek geweest naar nog een andere, want om aan die Fila te komen is echt een hel. Ze worden bijna nergens verkocht.
marina schreef:Ik heb ok een shock absorber. Heerlijk ding!
Ik heb er toen 50 eruo voor betaald, maar hij is het zeker waard! (gewoon lekker mee gaan springen in de winkel)
. Hoewel... ze zullen het wel weten hoor
Ilindra schreef:Dat is idd een drama![]()
Heb me er een paar weken geleden een bij Hunkermoller laten aansmeren maar die zit voor geen meter.
Omdat mijn omtrek (75) in voorhouding tot mijn cupmaat (DD/E) erg smal is zijn er nagenoeg geen goede BH's te vinden.
Ik heb nu nog 2 Fila's maar die beginnen nu echt minder te worden, dus als iemand nog een adres heeft waar ze de Fila met voorsluiting hebben in 75 DD/E houd ik me aanbevolen

Scum schreef:Haha! Dat doe ik ook altijd! ALs die verkoopsters eens wisten wat er allemaal in die pashokjes gebeurde. Hoewel... ze zullen het wel weten hoor
![]()
Hebben jullie een dan een level4 van die Shock Absorber? En is die dan veel steviger dan 3?