Wie van jullie heeft ook een flink paard (KWPN merrie 1.72m) en heeft een waterdichte uitrijdeken (met zadeluitsparing) die past ?
Ik heb al een heel aantal dekens (Rambo / HH) van stalgenoten e.d. gepast maar de meeste hangen maar tot halverwege haar buik. Ik weet dat het belangrijkste deel de lendenen zijn die warm moeten blijven maar 9 van de 10 keer is het echt geen gezicht.
Ben erg benieuwd welke merken wel ruimer uitvallen.
morretje
Geplaatst: 10-12-04 17:05
probeer is die van harry's horse, die zijn lekker ruim. Mijn paard is ook 1.72m en daar zit die aardig op.
gekke_koei
Geplaatst: 10-12-04 18:29
ik heb ook altijd pech met willem(1.78) dus ik gebruik nu maar gewoon een zweetdeken en rij niet buiten
kan je t@nja op bokt niet pben?? maakt zelf zweetdekens enzo.. wie weet dit ook==
xxappiexx
Geplaatst: 10-12-04 19:05
De mijne is misschien niet zo groot als de jouwe, maar die van m'n stalbuurmeisje is wel ong zo groot en die heeft een HH maat L geloof ik, past hem goed. Bij de mijne komt die HH ook niet helemaal onder d'r buik uit. Volgens de winkel waar ik 'm heb gekocht is een waterdicht uitrijdeken niet altyijd zo lang als een fleece uitrijdeken.
kirstin
Geplaatst: 10-12-04 19:19
Ik heb er zelf een gemaakt voor mijn merrie van 1.78. Gewoon een fleece stof gekocht, de maat overgenomen van ijn gewone goed passende deken (zonder voorsluitingen ) Vervolgens schabrak erop gelegd, om het bovenste gedeelte uit te kunnen knippen, bies erlangs, klitteband bovenop et voila!