Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Volgens de DA mocht en kon ik ook weer alles met mijn paard doen en was de kans op dat ze het nog een keer zou krijgen net zo groot als voor ieder ander paard (dus niet extra gevoelig). Ik rijd M2 dressuur, ik spring, ik ga naar buiten met haar en heb afgelopen seizoen zelfs de cross-training meegereden!
gelukkig wel een hele lichte beschadiging en met rust, komt dit ook weer helemaal goed!
(rechtsvoor), overbelaste pees (rechtsvoor) en nu vandaag weer een diepe wond(hij staat nu in het verband) en je raadt het al weer rechtsvoor.
.BubaenDj schreef:Zeg Linda mag ik je iets vragen. Hoe komt dat nou dat ie het al weer voor de 2de keer heeft. Heeft dat te maken met je training of is het ene paard daar nou gevoeliger voor dan de ander? Mijn paardjes hebben zoiets nl nooit gehad.....
Gr Mij
we hebben geen rare dingen gedaan ofzo. En ik kan ook niet teveel hebben gevraagd met de training, want ze was net hersteld van spierverzuring, waardoor ik vanaf het voorjaar al heeeeel weinig met haar mocht/ kon doen! en dus heel rustig trainde! we waren net weer lekker bezig en toen kreeg ze dus deze peesblessure (aan de aanhechting van de diepe buigpees).
(eerst hengstigheids-problemen daardoor vulva half dichtgezet, maanden last van spierverzuring en nu een peesblessure)