onze pony club onganiseerd met carnaval een indoor waar je om te orgineelst moet verkleed zijn (pony en ik) heeft er iemand ideetjes ? ik weet niets !! er moet wel gesprongen mee kunnen worden !!
eline
Sjonniej
Geplaatst: 09-12-04 18:42
Dat duurt nog wel even Zoek gewoon de gekste kleuren combinatie's bij elkaar en noem jezelf Punkie of iets in die richting.
SillyB
Geplaatst: 09-12-04 19:07
haha wij zijn een keer verkleed als zwerver gegaan. Oude kleren uit de verkleeddoos (oude spullen van mn pa) beetje ingescheurd, pony niet gepoests stro in zn staart, manen beetje touperen en je oudste tuig/zonder zadel en je bent klaar!
iwayalover
Geplaatst: 09-12-04 19:26
dat duurt idd nog wel even Je kan bij je paard allemaal staartjes maken met verschillende kleuren strikjes erin enzo en dan zelf ook van die blije pennystaartjes in je haren doen/je cap versieren en dan fel gekleurde kleren bij elkaar zoeken en daar iets geks mee combineren.
Serendipity1
Geplaatst: 09-12-04 20:10
Pippi Langkous en dat paard... Witje geloof ik? Doeje 'm iets met stippels over
Mihbol
Geplaatst: 09-12-04 22:33
ja doe iets met pipi langkous ofzo..en dan doe je een stok met een wortel eraan en die hou je voor zn neus
cracker
Geplaatst: 09-12-04 23:11
Wortel Weet niet hoe je dat moet gaan doen, maar dat kwam even in me op.
Dalmatiër, heks, vogelverschrikker.
Iig veel plezier
Nynke15
Geplaatst: 09-12-04 23:15
Weet niet wat voor paard je hebt, maar ik ken iemand die haar pony had verkleed als koe (jaja, zwarte en witte vlekken) en vervolgens zelf een overall had aangetrokken, zag er erg leuk uit
RedFlame
Geplaatst: 10-12-04 11:03
als koe heb ik ook een keer gedaan met een groepje (oke was makkelijk te bedenken met een tinker) oermensen, duiveltjes met zo'n 3tand, helemaal in 1 kleur,
SillyB
Geplaatst: 10-12-04 11:24
belletjes in zijn manen vlechten en als kerstvrouw gaan (:D) paard zo'n rendier haarband over zijn kopstuk geven en omtoveren tot rendier
Jupiter
Geplaatst: 10-12-04 12:12
ik ben in groep 8 met mijn pony anouk die toen 28 was, met de carnavalsoptocht meegereden als prinses op het paard echt zoo leuk.. we hadden een soort deken gemaakt van mooie blauwe stof en om de teugels allemaal mooie dingen en ik een jurk van dezelfde kleur haha t was echt super !
Sandy_
Geplaatst: 10-12-04 13:54
Wij hebben op de manege ook altijd carnevals wedstrijd. Vorige jaar ben ik samen met een vriendin gegaan alsof we net uit bad kwamen. We hadden een badjas aangetrokken, een handdoek op onze cap gedaan (alsof je haar moet drogen). we hadden ook een masker opgedaan (heel grappig als je nog van buiten naar de binnenbak moet! Is geen tip het masker gaat erg trekken!!!)en op de paarden hadden we met vingerverf witte en blauw waterdruppels gemaakt. Ook de paarden hadden een handdoek om hun hals heen en over het shabrak hadden we ook een handdoek gelegd zodat je het shabrak dus niet meer zag maar de handdoek. Het zag er allemaal heel leuk uit!! We hadden de muziek van chillen in het bubbelbad erbij gedaan. Dat maakte het natuurlijk helemaal af. WE moesten ook zelf een proefje maken. Jammer genoeg is het proefje absoluut niet goed gedaan. Haha we hadden paarden die NIET tegen muziek konden en er dus om de pas vandoor schoten. Maar ze deden het wel allebei tegelijk (alsof het erbij hoorde!!!) We gaan nu dus een vervolg op vorige jaar doen. En gaan dit jaar als stresskippen. Haha we gaan zelf als kip en met de paarden moeten we dus ook nog even iets geks verzinnen. (sorry dat het zo lang is geworden! Ik hoop dat je er iets aan hebt.)
denice
Geplaatst: 10-12-04 14:06
je kan ook als robin hood, met pijl en boog op je rug? en dan zoon groen pakkie
BubaenDj
Geplaatst: 10-12-04 20:23
Vertel eens wat voor n kleur paard je hebt... heb je een schimmel, verkleed je als sinterklaas of als elfje en bindt je pony een hoorn op zn hoofd! Is ie vos, robin hood keileuk idee denice! Ja en zwart , verkleed je asl een slechterik ofzoo... nou ja nu zijn mn ideeen wel op hoor. GR
falco_lover
Geplaatst: 10-12-04 20:45
Heb ook dat probleem Zit op de zelfde ponyclub
denice
Geplaatst: 10-12-04 21:51
jaaaaaa! zorro is ook een vet ideetje als je paard zwart is!!!
BubaenDj
Geplaatst: 10-12-04 22:31
Zeg Eline, vertel eens welke kleur je pony heeft, dan kunnen alle bokkers ff iets leuks verzinnen voor je
Gr Mij
Liene
Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-04 14:08
sorry kreeg de computer niet aan de praat ik heb een zwarte pony een d maar het lastige is er moet bij je verkleding een liedje bij dus als je aan het springen bent
BubaenDj
Geplaatst: 17-12-04 20:57
mm ik zou zorro doen met dat leuke liedje erachter.....je kunt ook als bad guy gaan of als prinses maar das zoo standaard!
muisje123
Geplaatst: 01-02-14 00:51
Hallo, Je kan je als Superman verkleden. Het is goed en speciaal. Het pak kost wel 50 euro als je het via internet besteld. Het Pak is is over heel je lichaam bedekt, niemand herkent je. Je kunt er instappen door een dubbele rits via de achterkant. Dus dan ben je net een echt superman. En je kunt je paard ook verkleden als superman. Je doet een rode keep of een rood deken op het paard. en Je print de logo's uit van superman je knipt ze uit en je maakt er een gaatje in met de perforator en dan doe je er een touwtje door en dan kan je die aan de start of aan de manen hangen. en Dan lijk jij samen met je paard juist de echt! Ik hoop dat je het nuttige informatie vinden. Als jij een verkleedpak hebt en je weet niet hoe je je paard dan moet doen beantwoord dan deze vraag en schrijf wat je wil en ik zal je zo snel mogelijk hebben.