Wie kent dit merk, en hoe bevalt het? Ik voer nu Marstall, maar dit is behoorlijk prijzig, vergeleken met Lavor. Dus als het goed voer is, wil ik best overstappen, maar dan hoor ik graag eerst de meningen van mede-bokkers.
ilonka
Geplaatst: 09-12-04 16:29
zelf gebruik ik niet deze merken. Ik zelf heb het merk Equisanum die vindt ik zelf wel goed en niet zo heel duur. kijk anders ff op www.equisanum.nl wie weet is dat wel iets voor je
Rosalie123
Geplaatst: 09-12-04 16:45
Wij gebruiken Havens muesli zonder haver. Dat vinden wij niet zo duur, maar ik weet niet hoe duur Marstall en Lavor zijn? Havens-muesli zonder haver is ongeveer €6,- / €7,-
soesie
Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-04 16:53
Marstall is volgens mij 11 euro per 20 kilo Lavor is 7,50 euro per 20 kilo Dus dat komt dan overeen met havens. Het is wel belangrijk dat er weinig eiwitten in zitten en dat ze niet heet van wordt. En is het een volledig voer? Of moeten er brokken bij?
Twinkelbell
Geplaatst: 11-12-04 15:34
De muselis van Lavor heb ik ervaring mee, de museli zonder haver vind ik net als hondediner er uit zien, mijn paard maakte het niet zoveel uit,die at het gewoon. De museli met haver heb ik aan mn andere paard gevoerd, ondanks de vele hoeveelheid kwam ze niet aan toereikend energie. Nu moet ik zeggen, ik switchte van veor op een heel ongelukkig moment dus daar kan je niet zoveel over zeggen. Maar qua geur en op het oog vind ik de museli met haver erg super uitzien! Mn ene paard had er wel problemen en de andere niet...
Het is wel volledig voer, maar ik geef zelf bij muselis altijd een vitamine mineralen supplement erbij.
Er is keus want ze hebben met en zonder haver. Als je ze belt kunnen ze er alles over vertellen.
Maar Lavor verkoopt tegenwoordig ook Havens.
soesie
Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-04 17:16
Bedankt twinkelbell! Hier kan ik wat mee. Ik denk dat ik bij de volgende levering vlas maar eens wat muesli mee laat komen. Ik ga eerst ook nog even de etiketten vergelijken. (Marstall + Lavor). De muesli met haver is geen optie, ze is vreselijk druk en heeft energie voor 10. Dus ik laat graag de haver achterwege.