Ik heb een vraag, ik sta sinds 2 weken op een nieuwe stal dj staat naast een tinker en iedereen had gedacht dat het wel maatjes zouden worden maar dat was dus totaal niet het geval. De eerste dag lieppen ze al te klieren. We hebben geprobeerd ze samen los te gooien maar toen trapte ze mekaar bijna lam. En vorige week zaterdag heeft dj zelfs geprobeerd om in z'n box te schoppen tegen de wand maar het meisje waarvan die tinkers is stond er in dus het was een beetje gevaarlijk.
Dj heeft dit nog nooit gedaan bij de vorige stallen ging het helemaal super en was hij altijd vrolijk en nu is ie alleen maar sago.
Ik ben verhuisd omdat ik graag wou dat dj ook naar buiten kon als ik niet rij. En omdat het iets dichterbij was.
Maar ik wist niet dat alle bakken tot 4 uur s'middags bezet zijn door haar eigen paarden ook op zaterdag, dus dat viel vies tegen.
En als ie s'avonds even los kan moet je dat heel snel doen want dan wil iedereen.
Nu heb ik een andere stal aangeboden gekregen waar nog 1 andere pony staan waar ik heel de dag kan rijden waar hij voor me uitgemest wordt (wat nu niet het geval is) en waar hij helemaal op zaagsel staat (nu mag ik alleen 2 plakjes stro per dag en zaagsel moet ik zelf kopen).
Ook is deze stal veel dichter bij ik ben er nu in 15 a 20 min en dan binnen 4 min.
Ik betaal deze stal ook nog minder.
Dus opzich wel heel veel voordelen.
Nu is mijn vraag wat ik moet doen ik weet niet of het erg is om het na een maand weer te verhuizen.
Wat zouden jullie doen?
Groetjes natasja
WenK
Geplaatst: 09-12-04 11:48
Als jouw paard het nu niet naar zijn zin heeft en jij ook niet lijkt de keuze mij niet moeilijk. Ik denk ook dat je hem stiekem al gemaakt hebt als ik jouw berichtje zo eens lees.
Phynix
Geplaatst: 09-12-04 12:16
Nou, ik zou zaterdag de trailer klaar zetten als ik jou was. Het kan voor DJ alleen beter worden, dus zal het je niet kwalijk nemen!!
Sanet
Geplaatst: 09-12-04 12:25
Tsja, klinkt niet echt ideaal allemaal.. Maar ik zou toch voor die andere stal gaan.. Als de sfeer daar ook nog een beetje leuk is, en ze goed zijn voor je paard natuurlijk..