Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Emaartje schreef:nee dat nog niet maar heb al wel rondgeneusd op de site!!!!maar op www.homeovet.nl staan goeie producten,,maar ik heb er al eens besteld en is er iets niet goed gegaan en nou accepteren ze mijn nieuwe bestelling niet meer!!!heel stom
Botervlieg schreef:Wat heb je tegen bellen voor advies?
en toen belde ik weer waarom ,,gooiden ze de telefoon erop,en vonden ze me klaag nummer top 5 en hebben ze mij adres en naam genoteerd en sindsdien nemen ze mijn bestelling niet meer aan....(toen een keer via mijn ouders besteld ging ook niet goed,want die wonen in dezelfde plaats als ik,en natuurlijk dezelfde naam)via mijn vriendin gaat het wel goed,maar heeft geen internet meer!!wel gekke mensen werken daar
maar de producten zijn wel goed....
en nou
Misschien toch je DA erbij halen? Ik kan nergens vinden of dat al is gebeurd, maar het was het eerst wat bij ons opkwam eigenlijk.
Mijn paard (een IJslander) krijgt nu ook medicijnen (ventipulmin heet het geloof ik), voorgeschreven van de DA...
imker schreef:Imker heeft astmatische bronch. en ik heb een tijdje Ventipulmin gegeven. Uiteindelijk is de goedkoopste én beste oplossing: een goed geventileerde stal, absoluut stofvrij staan (vlas en kuilgras) en veeeeeel buiten staan.
Emaartje schreef:ja inderdaad cissie!!!!wij begrijpen elkaar...want we zitten met hetzelfde probleem namelijk..
)Tulandro schreef:Toch is ventipulmin het beste. Mijn oude pony van 29 jaar heeft versleten longen en dus ook chronische bronchitis. Ze krijgt nu al jaren ventipulmin als t wat erger wordt, en als dat niet goed genoeg werkt krijgt ze prednison.