Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
(is me 1 keer gebeurd een hele tijd geleden). Ik heb nu twee handelaars die echt goud eerlijk zijn irish_lady schreef:Ik denk dat we ook allemaal iets te veel Penny's gelezen hebben vroeger.
mooneyes"]
hekel is een groot woord.
maar ze doen tpch veel voor geld.
je hebt betere handelaren maar er zitten mer der ook wat tussen, die gewoon paard verdoven en als je die dan thuis hebt staat, verongeluk je ermee,... een van stal is dat overkomen, paard staat bij handelaar geld krijgt hij niet terug, paard staat nog steeds te koop oook al bij andere plaasten,...
[/quote]
En je denkt dat particulieren anders zijn?
[quote="texeenmaikey"]
het zal niet voor alle handelaren gelden. maar er is 1 keer een pony van mij heen gegaan nou en dat doe ik dus nooit meer. die mensen waren het niet te vertrouwens. maarja dat weet je ook niet als je hem er heen brengt. ik heb slechte ervaring er mee. En zal er daarom ook nooit geen pony kopen. of nog aan verkopen
[/quote]
En als je een keer zure melk hebt gekocht uit de winkel of een meningsverschil met het personeel hebt gehad ga je nooit meer winkelen? Beetje een vreemde beredenatie.
[quote="Smookey schreef:Je kan niet iedereen over 1 kam scheren. Ik heb geen hekel aan handelaren, ken er zelf ook een paar en die zijn wel goed voor hun paarden, maar ze hebben allemaal wel wat die paarden en dat vertellen ze niet bij de verkoop. Ze kunnen paarden met stalgebreken of andere dingen die je niet gelijk ziet voor een leuk prijsje opkopen en verkopen ze voor meer, maar vertellen niet het gebrek erbij en das jammer!!