wedstrijd vraag

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

dutchy_

wedstrijd vraag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-04 18:59

Ik weet niet of hij hier goed staat, maar ik wou iets vragen over wedstrijden.

Ik wil naar het L1 gaan, maar ik heb net 3 selectie wedstrijden gereden in de B en die gingen heel goed (2x eerste en 1x vijfde) de volgende selectiewedstrijd is in Januari, maar dan ben ik op wintersport dus die rijd ik toch niet mee. Nu wou ik me voor de volgende wedstrijd eind Januari opgeven voor L1, maar zegt de ponyclub mevrouw (weet ff niet hoe dat heet Haha! ) dat ik beter in het B kan blijven.

maar nu wou ik dus vragen of je dan niet naar de L1 kan als alle selectiewedstrijden al geweest zijn. Want ik dacht dat als alle selectiewedstrijden al geweest waren dat je dan wel een klasse hoger kon gaan en dan voor de selectie weer een klasse lager.

sorry voor het vage verhaal, hoop dat jullie me begrijpen, maar ik krijg het niet beter uitgelegd. Verward

fresco

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 20:18

Ik snap het niet helemaal, maar bedoel je dat je L wilt gaan starten en daarna weer terug naar het B?
Rijd je officiele wedstrijden?
En heb je al genoeg winstpunten voor het L gehaald?

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-04 18:21

Ja, ik wil L1 gaan starten. Ik rijd nu B+13 dus ik kan over naar het L1. De eerst volgende wedstrijd is 19 Januari geloof ik en dan wil ik dus L1 starten.

Nu zegt de vrouw van onze ponyclub dat ik beter kan wachten en dat ik beter in de B kan blijven, omdat 9 januari de laatste selectie wedstrijd is. daarna zijn de kampioenschappen en omdat ik 2x eerste en 1x vijfde was mag ik waarschijnlijk door. Maar dat moet dan natuurlijk wel nog in de B.

Die wedstrijd dat ik L1 wil rijden is pas daarna.

Maar mijn vraag was gewoon algemeen eigenlijk: of je dus terug kan naar een lagere klasse voor de kampioenschappen. Ik krijg het echt niet goed uitgelegd. sorry

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 20:42

volgens mij kan dat niet... eenmaal L1 kan je niet meer naar de B. Tenzij er een bepaald aantal maanden tussen zit dat je helemaal geen wedstrijden rijdt, maar dat is bij jou dus niet aan de orde...

fresco

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 21:10

idd, als je eenmaal L1 bent gestart mag je niet meer terug!
Dus zou ik als jou was, nog even die selctie wedstrijd rijden, je hebt toch geen haast?!

Anika1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 21:23

Als je geselecteerd bent voor de regio kampioenschappen mag je pas daarna een klasse hoger starten. Dus eerst regio rijden en als je dan weer geselecteerd bent voor de winterkampioenschappen mag je daarna wel promoveren met behoud van je startplaats. Je kan ook even op knhs.nl kijken voor meer info. Staat onder regio en dan je eigen regio( waar je lid bent) aanklikken.