twee dekens

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bonny4life

twee dekens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-04 19:22

hoihoi

ik heb mijn pony nu een canvas met wol gevoerde deken op en een regendeken.. is dit te warm of niet? ze is niet geschoren en schiet nu in haar wintervacht dus heb wat mer opgedaan? meer mensen die al warmere en dikke dekens ophebben? x

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 19:24

Gaat ze niet zweten? Het is verstandiger om voor de wintervacht komt een dikkere deken op te leggen om de vacht te voorkomen. Nu is het denk ik teveel van het goede. Ligt er aan hoeveel grams ze zijn.

Treasure is geschoren en heeft 2 dekens en een halsdeken op. Ze blijft nu dun in de vacht en zweet niet. Precies goed voor dit weer dus. Maar zij is 'kaal' en jou pony niet.

Bonny4life

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-04 19:35

ze zweet niet nee en het winterdeken is niet zo dik, wel gevoerd met bont maar niet overdreven dik,de regendeken is ongevoerd..

TeamSpirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 19:39

Okkie1 schreef:
Gaat ze niet zweten? Het is verstandiger om voor de wintervacht komt een dikkere deken op te leggen om de vacht te voorkomen. Nu is het denk ik teveel van het goede. Ligt er aan hoeveel grams ze zijn.

Treasure is geschoren en heeft 2 dekens en een halsdeken op. Ze blijft nu dun in de vacht en zweet niet. Precies goed voor dit weer dus. Maar zij is 'kaal' en jou pony niet.

die van mij draagt precies hetzelfde *LOL*

_Annelies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 19:48

Mijn verzorgpaard is ook niet geschoren en die staat met een zweetdeken, tussendeken en zomerdeken op en die zweet ook niet.

Bonny4life

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-04 20:35

oke dankje Lachen