Toen Gracy afgelopen zomer ( de maand juni

Hebben jullie ervaring hiermee?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sting schreef:Ik heb er geen ervaring mee om iets te bestellen, zijn ze jullie nietgewoon vergeten??
_Michelle_ schreef:Heb geen ervaringen met bestellen bij Divoza maar vind het wel een beetje een flutwinkel. Van de shabrakken die in de gids staan hebben ze de helft niet in de winkel hangen. "Ik kan het wel bestellen voor je maar ik weet niet hoelang dat dan duurt" Nou, laat maar zitten denk ik dan...
Ik zou hem als ik jou was bij van Rijs bestellen, veel betere service daar.
Sily schreef:Geven ze geen uitleg over waarom hij er niet is?
Neem aan dat ze niet maar 1 keer in het half jaar bestellen bij die firma, dus dan zijn ze het of vergeten, of de firma waar hun bij bestellen hebben het bit niet.
Ik heb bij een andere winkel weleens maanden gewacht en toen kwam het er eindelijk uit dat desbetreffend artikel uit de handel was..als ze dat nou een paar maanden daarvoor verteld hadden
Gracy schreef:Laatste keer ik had nagevraagd was aan de balie een paar maanden geleden...
Toen zeiden ze dat het lag aan het fabriek, en ze zouden gelijk erachter aan gaan bellen!
Doordat Gracy is aan het herstellen en ik heb helaas andere dingen aan mijn hoofd, ben ik niet aan toe om voor de zoveelste keer achter de bit aan te gaan. Het is al betaald, was een kwestie van een goede bit maat krijgen...
pppffffff... inmiddels ben ik aangeraden door Vippie om de directie hierover te benaderen, want dit duurt veeeeels te lang