wie wil me helpen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

yorin

wie wil me helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-04 18:47

ik mag misschien een paard van mijn ouders maar het mag niet te duur worden ik had al voorgesteld om even op internet te kijken maar ik dacht laat ikeerst maar even op bokt rond vragen over hoe en wat en wat het goedkoopste is wie wil me helpen laat even een berichtje achter want ik wil echt graag een paardje voor mezelf tto snel bedankt alvast sabrina Haha!

Shetfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 18:53

Wat is ongeveer je budget?
heb je al een stalling?
houdt je rekening met andere kosten?
wat voor paardje wil je?

Dan kan ik zeggen wat de prijzen ongeveer zijn. Je kan ook even op marktplaats.nl kijken, daar staan heel erg veel verschillende paarden. Van sportpaard tot hobbelknol! Haha!

vamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 18:58

Ik zou idd wat Shetfan zegt, even op marktplaats en dat soort sites kijken.
daar kan je goed prijzen vergelijken!

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 19:05

Ik zou niet van het goedkoopste uit gaan. Wil je het goedkoopste omdat je niet veel uit WILT geven, of omdat je niet meer hebt?

Debsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 19:06

er staat in je profie dat je zelf al een paardje hebt?
mischien is een veulen iets voor jou? kosten niet zo ontiegelijk veel en je leert ze helemaal kennen

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 19:13

ik weet nog wel een leuke pony voor niet al te veel geld, ik zal ff kijken of die nog te koop staat

yorin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-04 19:25

bedankt ik zou eens kijken op marktplaats.. en mijn profiel is heel erg oud:( ik ben hem al aan het veranderen maar lissy wil je effe voor me kijken dan ? zou heel fijn zijn kuss

_Linnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 19:49

loveshaffies schreef:
er staat in je profie dat je zelf al een paardje hebt?
mischien is een veulen iets voor jou? kosten niet zo ontiegelijk veel en je leert ze helemaal kennen

Beetje jammer dat ze 3 jaar lang alleen geld kosten en je dr nog niet op kan rijden oid. Je kan dr wel leuk mee knuffelen, wandelen etc, maar goed, dat kan je ook met een pony/paard waar je al wel op kan.

loesjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 20:07

op www.bmstables.nl staan leuke paarden in de lagere prijsklasse! maar is dat niet ver voor jou? en hoeveel kan je uitgeven? een paard eet nogal ook eens wat hoor! onderhoud kost nogal eens wat!

yorin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-04 20:57

ja dat weet ik allemaal wel maar mijn ouders willen gewoon niet een te duur paard..